- Dette emne har 18 svar og 13 stemmer, og blev senest opdateret for 1 år, 12 måneder siden af JamesPond.
-
Emne
-
Møjn
Jeg leder efter robotplæneklipper til grunden derhjemme. Efter tilbagevenden til kontorerne, så kan fruen godt se, at tiden til at slå græsset et par gange eller tre om ugen ikke er helt den samme, som da vi begge arbejdede hjemme. Så nu har jeg muligheden for at tilføje mere elektronik til hjemmet!
Håber at høre lidt erfaringer med de “billigere” modeller, fx Grouw, og ikke kun Gardena og Bosch. Til de priser bliver jeg vist bare ved med at slå græsset selv.
Desuden har vi pt. ikke strøm udenfor, så oveni robotten kommer på et tidspunkt udgiften til en elektriker.
Udover, at maskinen skal kunne slå græsset, så er det ret vigtigt, at jeg kan sætte hvornår, at den kører. Den skal dele plænen med et lille barn, så jeg så helst, at den ikke pludselig bare starter. (Harald Nyborgs billig-model kører vist fx hver 48 timer)
Maskinen skal ikke køre om natten, bare inden pindsvine-folket kommer herind 🙂
Er det utopi, at en funktionel og god robotplæneklipper kan fås for under 5000 kroner?
- Dette emne blev ændret 3 år, 10 måneder siden af Steadi.
- Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...