Forside Fora Off-topic Nytårsforsæt 2025

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Nickell
    Moderator

Det er 2025, og folk bruger som regel årsskiftet til at ændre vaner eller prøve noget nyt. Det kan man egentlig gøre alle andre dage, men lad det nu være…

Mig? Jeg vil mere i gang, bevæge mig og dyrke min krop.

Derudover vil jeg gøre mindre for andre. I de sidste 20 år har jeg været aktiv på vegne af fællesskabet i alt fra bestyrelser, forældregrupper og når der skulle laves arrangementer. Jeg har altid rakt hånden op, og fået tingene til at ske. Senest stod jeg med en julefrokost for 70 mennesker, men endte med at stå alene med hele lortet. Nej tak.

Viser 3 svar - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Peldrol
    Rusher
    • 97 Indlæg

Jeg står op med det eneste væsentlige, jeg drikker ikke alkohol de næste 24 timer. Det har jeg gjort hver dag, de seneste 876 dage nu. Så på den konto er dagen i dag ikke anderledes end i går. I aften når jeg går i seng, vil jeg se om jeg har været en bedre version af mig selv, i dag, end jeg var i går. Hvis ikke jeg er det, må jeg se på hvorfor, og ændre det til i morgen. Og hvis jeg har, vil jeg glædes over at jeg er i live, og værdsætte at jeg har en kone, 2 børn, tag over hovedet, en seng at sove i, og mad på bordet. Disse ting er ikke alle forundt, heller ikke her i danmark, og vi er i sandhed velsignet, hver og en.

Godt nytår, og vi ses til en ny dag, i morgen, hvor vi gør det hele forfra.

Kenkari
    Moderator
    • 3346 Indlæg

Livet skal leves forlæns og forståes baglæns.

Ud og opleve noget

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

NightBreaker
    Moderator
    • 1589 Indlæg

Godt nytår til alle aberne her på siden, og dem der ikke er det 😛

Anyways. Nytårsforsæt
    Jeg skulle gerne tabe et par kilo eller 10, plus det løse. Ellers vil jeg gerne bruge noget mere tid med familien og venner.

Viser 3 svar - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...