Forside Fora Nyheder Nye spil i januar 2022

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Nickell
    Moderator
    • E-peen: 1,979

Hvis du er den hypermoderne type, som aldrig ser sig tilbage, nÄr det gÊlder spil, sÄ er januar umiddelbart en mere interessant mÄned end fÞrst antage
    [LĂŠs hele nyheden her: Nye spil i januar 2022]

Viser 22 svar - 1 til 22 (af 22 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    VampiricEye
    Rusher
    • E-peen: 3,924

Nu har Monster Hunter Rise jo vÊret ude pÄ. Switch i noget tid. Det fÄr en kÊmpe anbefaling herfra. Monster Hunter har tidligere vÊret lidt af en bitch at komme igang med, men Rise er noget mere begyndervenligt. SÄ hvis I ikke har prÞvet Monster Hunter-serien fÞr, sÄ er der ikke et bedre tidspunkt end nu til at gÞre det.:)

Nioxic
    Rusher
    • E-peen: 414

jeg synes ikke der er noget spÊndende pÄ papiret i januar

men jeg bliver fattig i slutningen af februar og starten af april

kazcon
    Rusher
    • E-peen: 16

Hitman 3 kommer efter sigende pĂ„ Steam d. 20. januar, sammen med updates og ny VR-implementation. Jeg glĂŠ’er mig!

Jacques
    Rusher
    • E-peen: 554

Har ikke rigtigt noget i januar, der gĂžr mig helt tovlig, men i februar kommer STALKER 2. DĂ©t glĂŠder jeg mig satme til!!

Deadlights
    Rusher
    • E-peen: 1,416

Min backlog af spil er for stor til jeg normalt er med pĂ„ de nyeste titler. Til gengĂŠld er spillene typisk meget billige nĂ„r jeg endelig kommer til dem. 🙂

Nickell
    Moderator
    #0 TrÄdstarter
    • E-peen: 1,979

R6 Extraction kommer direkte pÄ Game Pass, bÄde til PC og Xbox.

Ubisoft stĂ„r vist med en stinker…

https://www.vg247.com/rainbow-six-extraction-day-one-release-game-pass

Kassen
    Rusher
    • E-peen: 76

BÄde Januar og Februar kunne godt blive dyr for mig, hvis jeg skulle have alt pÄ day 1.

God of war d. 14 januar.

Hitman 3 slut januar.

Dying light 2 D. 4 februar.

Total war warhammer 3 D. 17 februar. (Mener jeg)

Stalker 2 i Februar.

OgsÄ venter man self. med at kÞbe nogle af dem fordi man alligevel har sÄ meget at spille, og de alligevel er 30% off om 3 mÄneder.

Chrism
    Rusher
    • E-peen: 162

Jeg har heller ikke nogle kritiske spilinvesteringer fÞr den 18. februar, nÄr Horizon Forbidden West lander.

Sammen med God of War: Ragnarok og Starfield, sÄ er det nok de tre spil jeg ser mest frem til i Är.

Deadlights
    Rusher

Ved nogen hvornÄr Valheim bliver fÊrdigt?

aff3
    Rusher
    • E-peen: 168

LĂŠkkert med en liste, sĂ„ man kan lige se om man har overset noget. 🙂

Jeg skal spille Uncharted: Legacy of Thieves, da jeg aldrig fik spillet 4’eren og kun kort fik prĂžvet Lost Legacy, men jeg har siddet gennemfĂžrt 1-2-3.
    Man kan endda fÄ det til kun 10$, hvis man har en af de gamle pÄ skive, hvilket er bonus.

Johbe
    Rusher
    • E-peen: 131

Personligt venter jeg med ENORM spÊnding pÄ Elden Ring den 25/2.

Noize
    Rusher
    • E-peen: 177

R6 extraction ser bund elendigt ud. har desuden ikke noget med R6 at gĂžre i min verden.

StultusX2
    Rusher
    • E-peen: 2,043

Jeg skrev vist nok noget a la: „Jeg opgraderer – nĂ„r Sqaudron 42(Star Citizen) kommer!‟ pĂ„ hedengangene DR i..hmm..2016??

https://www.gamereactor.dk/nyheder/1037023/Udvikler+indrommer+at+Squadron+42+er+mindst+a+couple+of+years+away/

(suk) AMD AM5 sokkel er det vel nu…

Mangler nu stadig et GTX 1660S/Ti til nu-her!
    ..970’eren blev IKKE reddet/bedre af tredje tur i ovn. RIP 🙁

Deadlights
    Rusher

Jeg havde nu vĂŠret tilfreds med Freelancer 2.

StultusX2
    Rusher

Jeg havde nu vĂŠret tilfreds med Freelancer 2.

Pffth! SĂ„ hellere Privateer 3. Cockpit view – Any(OLD) day! 😉

-dut-
    Rusher
    • E-peen: 1,385

Dying light 2 kan blive rigtig godt!

Deadlights
    Rusher

#15 Jeg er med sĂ„ lĂŠnge det nye cockpit ikke dĂŠkker mere end 50% af skĂŠrmen. 🙂

StultusX2
    Rusher

Dying light 2 kan blive rigtig godt!

SĂ„ det KAN IKKE blive dĂ„rligt, eller vudden‛? Hva‛ ved jeg…holder af Dead Island den dag i dag sĂ„-Ăžh…tja 😀

#17 Fair nok! Nu havde/har Wing Commander IV og Privateer 2 jo egentlig heller ikke et „Cockpit view‟!?
    Men JA! Privateer(1) ik‛ det store udsyn i den fĂžrste „Spand‟, man flĂžj rundt med 😀
    Wing Commander III har jeg dog stadig en svaghed for! En slags best of both… Men igen, ikke sĂŠrlig mange handels-rumskibe, man flĂžj rundt med i den.

• Dette svar blev ĂŠndret 3 Ă„r, 2 mĂ„neder siden af StultusX2.
    -dut-
    Rusher
    • E-peen: 1,385

#18 jo da, det fÄr vi at se. Men hvis det nogenlunde lever op til trailerne, sÄ kan det blive godt.

Schalde
    Rusher
    • E-peen: 935

Dying light 2. Bliver sÄ vanvittig godt. HÄber dog historien bliver bedre end etteren.

• Dette svar blev ĂŠndret 3 Ă„r, 2 mĂ„neder siden af Schalde.
    • Dette svar blev ĂŠndret 3 Ă„r, 2 mĂ„neder siden af Schalde.
    StultusX2
    Rusher

#20 Respekt! Du er euforisk og dog er der LIGE et par ting…?
    Vanvittig(t) indeed! Savner de dage, jeg kunne blive „hyppet op‟ ♄ herfra og mĂ„ du ej blive skuffet!

Retro Dying: Kan man egentlig kĂžre Dying Light 1 med en GTX 680’er – sĂ„en nogenlunde – i 1680×1050 eller mĂ„ske endda i 1920×1200?

Schalde
    Rusher
    • E-peen: 935

#20 Respekt! Du er euforisk og dog er der LIGE et par ting…?

Vanvittig(t) indeed! Savner de dage, jeg kunne blive „hyppet op‟ ♄ herfra og mĂ„ du ej blive skuffet!

Retro Dying: Kan man egentlig kĂžre Dying Light 1 med en GTX 680’er – sĂ„en nogenlunde – i 1680×1050 eller mĂ„ske endda i 1920×1200?

Har lige gennemfÞrt etteren for nydelig, og det ser ud til at vÊre samme formular men forbedringer pÄ de punkter der svigtede, men ja nu mÄ vi se, alt kan jo skuffe:)

Viser 22 svar - 1 til 22 (af 22 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...