- Dette emne har 11 svar og 9 stemmer, og blev senest opdateret for 3 år, 10 måneder siden af StultusX2.
-
Emne
-
Har man nogle klagemuligheder ved PostNord?
Sagen er den at jeg købte en vare online sidst i december 2020. Den blir afsendt fra Minsk opdager jeg da jeg får mit tracking, men varen kostede 79,- så der er ingen problemer med told så det tænker jeg ikke videre over.
Varen lander i København den 8. jan og ryger direkte til tolden med besked om at import documents are missing – will contact customer. Der sker dog ikke en skid. Jeg blir aldrig kontaktet.
Jeg tager imidlertid fat på sælgeren for at skaffe import papirer. Dem sender jeg videre til PostNords kontakt mail. Der sker stadig ikke noget. Så jeg ender med at ringe til dem den 26. jan. Manden jeg snakker med siger at han godt kan se at jeg har indsendt papirer og i telefonen godkender dem og siger at pakken nu vil blive sat til levering. Først en uge efter kan jeg se på tracking at der sker noget så tænker at pakken nu er på vej, men intet lander i min postkasse.
Den 12. ringer jeg så til dem igen og snakker med en dame som godt at se at der da er sket noget mystisk. Hun opretter så en support sat på det og et par dage efter får jeg af vide at de har sendt pakken retur ved en fejl og at den nu ligger i Minsk og er ved at blive undersøgt for import afgifter. Der har den nu ligget i 12 dage uden at røre på sig.Jebus for fanden da.
Er der nogle steder man kan klage over sådan en process?
- Dette emne blev ændret 3 år, 10 måneder siden af Festival_H.
- Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...