- Dette emne har 11 svar og 9 stemmer, og blev senest opdateret for 4 Är, 4 mÄneder siden af StultusX2.
-
Emne
-
Har man nogle klagemuligheder ved PostNord?
Sagen er den at jeg kÞbte en vare online sidst i december 2020. Den blir afsendt fra Minsk opdager jeg da jeg fÄr mit tracking, men varen kostede 79,- sÄ der er ingen problemer med told sÄ det tÊnker jeg ikke videre over.
Varen lander i KĂžbenhavn den 8. jan og ryger direkte til tolden med besked om at import documents are missing – will contact customer. Der sker dog ikke en skid. Jeg blir aldrig kontaktet.
Jeg tager imidlertid fat pÄ sÊlgeren for at skaffe import papirer. Dem sender jeg videre til PostNords kontakt mail. Der sker stadig ikke noget. SÄ jeg ender med at ringe til dem den 26. jan. Manden jeg snakker med siger at han godt kan se at jeg har indsendt papirer og i telefonen godkender dem og siger at pakken nu vil blive sat til levering. FÞrst en uge efter kan jeg se pÄ tracking at der sker noget sÄ tÊnker at pakken nu er pÄ vej, men intet lander i min postkasse.
Den 12. ringer jeg sÄ til dem igen og snakker med en dame som godt at se at der da er sket noget mystisk. Hun opretter sÄ en support sat pÄ det og et par dage efter fÄr jeg af vide at de har sendt pakken retur ved en fejl og at den nu ligger i Minsk og er ved at blive undersÞgt for import afgifter. Der har den nu ligget i 12 dage uden at rÞre pÄ sig.Jebus for fanden da.
Er der nogle steder man kan klage over sÄdan en process?
- Dette emne blev Êndret 4 Är, 4 mÄneder siden af Festival_H.
- Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...