Forside Fora Medier/Kunst/Kultur Film & TV Jackass Forever (2021)

Tagget: 

Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Suppe
    Rusher
    • E-peen: 55

SĂ„ er der komme en ny trailer til endnu en film i “serien” Jackass. Synes sgu altid det har vĂŠret god underholdning, men har aldrig vĂŠret i biograften for at se dem, jeg har altid ventet til de kom pĂ„ streaming tjenesterne.

Men man kan godt se det er ved at vĂŠre nogle ĂŠldre herre nu. Lad os nu se om underholdningen er i top her, jeg er hver fald positiv over traileren.

Viser 1 svar (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    StultusX2
    Rusher
    • E-peen: 2,043

^der var sgutte ikke streamingtjenester da de startede ;-P

Nope! Har ikke travlt med at se mere. Har nĂ„et en(den) alder hvor gammel idioti/forkerte steder pĂ„ forkerte tidspunkter mm. er ved at komme frem: Knirkene skulder, efter trillen ned af bjerg i GD-240. MĂŠrkelige opsvulmet og Ăžmt lillefinger-led efter klemme i pansret tĂ„rnluge(og mĂ„ske et enkelt slagsmĂ„l – dengang i 20’erne). Stivhed i nakke, efter lidt for tĂŠt pĂ„ IED. Og har ikke engang opsĂžgt den slags!? ..altsĂ„ udover, at fĂ„ lĂžn og vĂŠre ung-dum nok til eventyr(suk)

Man hatten af – for de tosser – de mĂ„ mangle $$$ eller spĂŠnding, mĂ„ske mest for dopamin-BOOST’!?

PS. og sĂ„ er der de dersens fĂŠces og sperma segmenter i filmene – Jeg bliver sgu bare ikke fan EWAR!
    Hvis/nĂ„r Jeg skal den slags – er det sgu med mit eget!

Steve O er nok min yndling: Der var noget med et spring fra tredje etage+? og ned i den lave ende i en svĂžmmepĂžl(50 cm?) Fordi dĂ©t handlede om teknik og ikke…

• Dette svar blev ĂŠndret 3 Ă„r, 11 mĂ„neder siden af StultusX2.
Viser 1 svar (af 1 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...