Forside Fora Spil 65″ TV – 4-5000 kr. klassen

• Dette emne har 4 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 2 mĂ„neder siden af zyDocx.
Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    zyDocx
    Rusher
    • E-peen: 241

Hej med jer

Jeg skal bruge et nyt TV, primĂŠrt til konsolgaming.

Jeg har indtil videre vÊret tilfreds med andre TV i 3-4-5K klassen igennem Ärene.

Hvis jeg skal ud og kĂžbe et nyt 65″ TV i disse dage, hvor fĂ„r jeg sĂ„ mest for cirka 4-5K?

HĂ„ber nogle af jer kan hjĂŠlpe med dette, da jeg ikke kender noget til TV og diverse teknologier (LED, OLED, QLED, …)

Viser 4 svar - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    Festival_H
    Rusher
    • E-peen: 972

Vi er lidt ude i nÊrmest religion mht QLED eller OLED. Min erfaring er dog at hvis dit TV sidder et sted hvor der kommer meget lys ind at sÄ er QLED af anbefale.

Og nÄr du skal bruge den til gaming sÄ sÞrg for at tvet har en GAMING mode. Det sikre at billede latency er sÄ lille som mulig. Hvis du ikke sÞrger for det, kan det vÊre et kÊmpe delay mellem du pÄvirker din controller og du ser bevÊgelse pÄ skÊrmen. Der skal helst vÊre sÄ lidt latency som mulig.

Det er det jeg har. Jeg bruger selv med et 65″ SAMSUNG fra et par Ă„r tilbage som netop var anbefalet fordi der var lav latency. Jeg kan ikke huske hvad den hedder og fordi den nu er ved at vĂŠre 4-5 Ă„r gammel, er der sikkert ogsĂ„ kommet en masse der er bedre og billigere siden. Den stod til 19k dengang.

NightBreaker
    Moderator
    • E-peen: 1,659
    Ghidora
    Rusher
    • E-peen: 1,415

Jeg er stor fan af OLED som giver markeds bedste billedekvalitet.

Men det koster ogsÄ lidt ekstra

Der er tilbud i power pÄ LG Oled i dag

https://www.power.dk/kampagne/LGOLEDC4/?utm_source=flatpanels&utm_medium=flatpanels&utm_campaign=flatpanels

zyDocx
    Rusher
    #0 TrÄdstarter
    • E-peen: 241

Tak for feedback. Snupper det i #2.

Viser 4 svar - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal vĂŠre logget ind som bruger for at kunne svare...