Forza Horizon 5 høster flotte anmeldelser

Dette emne har 2 svar fra 3 deltagere, og blev senest opdateret for 4år siden af Chrism.

05/11/2021 kl. 08:03

Et perfekt 10 tal på IGN
Og et solidt 9 tal på Gamespot.

91% positive anmeldelser på metacritic på nuværende tidspunkt.
Det er sku hidsigt.

https://www.ign.com/articles/forza-horizon-5-review

Ser sku godt ud. Nu mangler vi bare Forza Motorsport 8 🙂 jeg burde måske overveje at spare op til en Xbox Series X nu…

Dette svar blev ændret 4år siden af Canis_lupus.

05/11/2021 kl. 08:03#0

Et perfekt 10 tal på IGN
Og et solidt 9 tal på Gamespot.

91% positive anmeldelser på metacritic på nuværende tidspunkt.
Det er sku hidsigt.

https://www.ign.com/articles/forza-horizon-5-review

Ser sku godt ud. Nu mangler vi bare Forza Motorsport 8 🙂 jeg burde måske overveje at spare op til en Xbox Series X nu…

Dette svar blev ændret 4år siden af Canis_lupus.

05/11/2021 kl. 08:19

Jeg glæder mig, selvom jeg er ved at brække mig over, at alle NPC'er på lykkepiller.

#0: Jeg kan ikke tænde min Xbox One uden at blive oprigtig overrasket over, at jeg kunne klare mig med så langsom en maskine. XSX er et bæst.

05/11/2021 kl. 08:19#1

Jeg glæder mig, selvom jeg er ved at brække mig over, at alle NPC'er på lykkepiller.

#0: Jeg kan ikke tænde min Xbox One uden at blive oprigtig overrasket over, at jeg kunne klare mig med så langsom en maskine. XSX er et bæst.

05/11/2021 kl. 11:26

Selvom racing-genren sjældent er min kop te, så har de anmeldelser altså fået prikket til et eller andet i mig. Jeg giver det sgu nok et forsøg, når det nu alligevel kommer til Game Pass!

05/11/2021 kl. 11:26#2

Selvom racing-genren sjældent er min kop te, så har de anmeldelser altså fået prikket til et eller andet i mig. Jeg giver det sgu nok et forsøg, når det nu alligevel kommer til Game Pass!

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.