Tested review
Tested review
Dette emne har 24 svar fra 11 deltagere, og blev senest opdateret for 3m siden af Fisker.
Tested review
Tested review
#16 Jeg vil lige præcisere din kommentar om Foveated Streaming. Det vil sandsynligvis ikke gøre så meget for frameraten som sådan. Din pc skal stadig bruge de samme kræfter på at rendere hele billedet, 2 gange. Det som du istedet vil opleve er at der skal bruges mindre data til at sende disse billeder til headsettet fordi den ved hvor du kigger og derfor vil sendt bedst kvalitet i det område. Det er en fordel for latency. Ikke nødvendigvis framerate.
Foveated Rendering derimod vil pc bruge flest kræfter på at rendere billedet netop hvor du kigger.
De 2 teknologier er ikke exclusive. De kan begge eksistere på samme tid.
#16 Jeg vil lige præcisere din kommentar om Foveated Streaming. Det vil sandsynligvis ikke gøre så meget for frameraten som sådan. Din pc skal stadig bruge de samme kræfter på at rendere hele billedet, 2 gange. Det som du istedet vil opleve er at der skal bruges mindre data til at sende disse billeder til headsettet fordi den ved hvor du kigger og derfor vil sendt bedst kvalitet i det område. Det er en fordel for latency. Ikke nødvendigvis framerate.
Foveated Rendering derimod vil pc bruge flest kræfter på at rendere billedet netop hvor du kigger.
De 2 teknologier er ikke exclusive. De kan begge eksistere på samme tid.
Hvorom alting er, så skal jeg ikke have en Stream Frame, men jeg vil gerne bruge min Steam konto til at give en ekstra ticket på vente listen, hvis en rusher vil have en ekstra chance.
Jeg er en Meta tæve. Jeg sutter bare Mark alt det han vil ha.
Hvorom alting er, så skal jeg ikke have en Stream Frame, men jeg vil gerne bruge min Steam konto til at give en ekstra ticket på vente listen, hvis en rusher vil have en ekstra chance.
Jeg er en Meta tæve. Jeg sutter bare Mark alt det han vil ha.
Kan den køre stand alone uden en PC?
Jeg var meget imponeret over Q3 mulighed for at fungere uden at være tilsluttet en anden enhed.
Desværre manglede den indhold.
Kan den køre stand alone uden en PC?
Jeg var meget imponeret over Q3 mulighed for at fungere uden at være tilsluttet en anden enhed.
Desværre manglede den indhold.
#23 Yes, det er faktisk en Linux desktop pc 🙂
Performance er vist so-so, men kunne køre RDR ved 30 fps i 720p
#23 Yes, det er faktisk en Linux desktop pc 🙂
Performance er vist so-so, men kunne køre RDR ved 30 fps i 720p
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.