Hjælp med at teste mit spil

Dette emne har 0 svar fra 1 deltager, og blev senest opdateret for 2t 1m siden af WeezY.

04/09/2026 kl. 14:34

Hej alle

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til at teste mit kortspil Muddi på Steam. Se om multiplayeren virker – 1vs1. – Tror nok lige have prøvet singleplayeren 2-3 gange, så man kender reglerne.
Finde en tid og gøre det over Dailyrush discord server, via tekst eller tale. Hvis vi kunne spille 10-15 min. Ville det være fedt, så jeg kan teste og få lidt feedback.
Et spil tager ca. 2-4 min. – Ligger det på Steam d. 15. oktober, hvis alt går godt. 😊

Steam koder – hvis man vil prøve det med en ven – Eller give mig feedback - Har selvfølgelig flere.:
Y5WN2-M8N65-3KLAT
M49K5-3E7MH-8BIYH
9ZCJH-NEVCR-H362Y
NTF73-VK75M-JCWI0
CPNZ9-6W8EK-Q8YRW

Singleplayer bliver gratis og Multiplayer 10 kr.
Det er bare et sjovt lille kortspil, som er hyggeligt med vennerne, rigtige kort selvfølgelig.

Android, mangler jeg 9 tester, før jeg kan ligge det på deres Google play, så hvis i vil give mig jeres mail. Får i det og kan teste. – Ingen reklamer - ingen multiplayer på mobil. Ligger på iOS, så håber jeg kan udgive det på Android også. skriv en PM, hvis i har lyst.

Skaberen af Muddi, kortspil til App Store. Ingen reklamer / kun support, hvis man vil.

04/09/2026 kl. 14:34#0

Hej alle

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til at teste mit kortspil Muddi på Steam. Se om multiplayeren virker – 1vs1. – Tror nok lige have prøvet singleplayeren 2-3 gange, så man kender reglerne.
Finde en tid og gøre det over Dailyrush discord server, via tekst eller tale. Hvis vi kunne spille 10-15 min. Ville det være fedt, så jeg kan teste og få lidt feedback.
Et spil tager ca. 2-4 min. – Ligger det på Steam d. 15. oktober, hvis alt går godt. 😊

Steam koder – hvis man vil prøve det med en ven – Eller give mig feedback - Har selvfølgelig flere.:
Y5WN2-M8N65-3KLAT
M49K5-3E7MH-8BIYH
9ZCJH-NEVCR-H362Y
NTF73-VK75M-JCWI0
CPNZ9-6W8EK-Q8YRW

Singleplayer bliver gratis og Multiplayer 10 kr.
Det er bare et sjovt lille kortspil, som er hyggeligt med vennerne, rigtige kort selvfølgelig.

Android, mangler jeg 9 tester, før jeg kan ligge det på deres Google play, så hvis i vil give mig jeres mail. Får i det og kan teste. – Ingen reklamer - ingen multiplayer på mobil. Ligger på iOS, så håber jeg kan udgive det på Android også. skriv en PM, hvis i har lyst.

Skaberen af Muddi, kortspil til App Store. Ingen reklamer / kun support, hvis man vil.

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.