Bill Burr. Støt kvindesport

Dette emne har 3 svar fra 4 deltagere, og blev senest opdateret for 3år siden af Nickell.

05/02/2023 kl. 11:59

Jeg elsker Bill blurr. Hans rage rant, rammer bare tit plet, hvor det er sjovest. Også derfor Torben Chris er pisse sjov.

05/02/2023 kl. 11:59#1

Jeg elsker Bill blurr. Hans rage rant, rammer bare tit plet, hvor det er sjovest. Også derfor Torben Chris er pisse sjov.

05/02/2023 kl. 12:23

Jeg kan bedre lide denne her. Han har jo ret.

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
05/02/2023 kl. 12:23#2

Jeg kan bedre lide denne her. Han har jo ret.

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
05/02/2023 kl. 17:12

Han var også god i Mandalorian.

Men ja, han er er ret sjov. Jeg har dog også set ham ramme helt ved siden af med jokes.

05/02/2023 kl. 17:12#3

Han var også god i Mandalorian.

Men ja, han er er ret sjov. Jeg har dog også set ham ramme helt ved siden af med jokes.

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.