Jeg husker Subnautica som et af de bedste spil-oplevelser i nyere tid. Den der slags spil man bare ikke kunne slippe og der skal alligevel en del til at imponere en gammel ræv som mig efterhånden.
Below Zero var sådan en skuffelse. Det var tydeligt at udviklerne bag ikke havde en plan, men bare forsøgte at høste på omtalen af det første spil.
Derfor var jeg også ret hyped da Subnautica 2 blev annonceret. Synes dog alt det der personfnidder bag kulisserne har sat mine forventninger i bero. Det er sjældent et godt tegn for et spil hvis udviklingsforløbet er turbulent med sagsanlæg osv.
Krydser fingre for at det bliver godt, har dog ikke købt Subnautica 2 endnu, da jeg håber jeg kan vente til 1.0...det bliver dog nok svært....
[blockquote]Havde det på samme måde som dig, lige bortset fra jeg blev nød til at tage en pause fra det, da jeg simpelthen fik thalassofobi følelsen da jeg begyndte at kommer under de 800-900 meter. og er nu vent tilbage med en ny gennemspilning hvor jeg rent faktisk tror jeg får det genneført denne gang…. Mangler dog stadig de sidste timer og har stadig svedige håndflader når jeg spiller:)[/blockquote]
-thalassofobi?!...lol!, så er Subnautica nok det spil du burde holde dig længst væk fra!...jeg kan ikke huske hvor dybt man skulle, men hvis du kun nåede til 900m, så er der altså et par meter endnu! 😉