Kommende Spil Trailers Tråd

Dette emne har 21 svar fra 12 deltagere, og blev senest opdateret for 1t 14m siden af Ghidora.

15/09/2026 kl. 11:14

Måske OT for tråden her, men i dag (15/9) skulle der kommer Path Tracing til "007 - First Light" a.k.a. "007 - Better Light" (badum-tsss). Forleden kom den nødvendige Nvidia driver.

Jeg har ventet med at spille det, da jeg opdagede at denne rent væsentligt grafisk del ikke var klar ved lancering. Havde rigeligt andet, så intet problem.

Men mon ikke de fleste tænker at spillet er færdig VED UDGIVELSE og så bare spiller det der?

15/09/2026 kl. 11:14#20

Måske OT for tråden her, men i dag (15/9) skulle der kommer Path Tracing til "007 - First Light" a.k.a. "007 - Better Light" (badum-tsss). Forleden kom den nødvendige Nvidia driver.

Jeg har ventet med at spille det, da jeg opdagede at denne rent væsentligt grafisk del ikke var klar ved lancering. Havde rigeligt andet, så intet problem.

Men mon ikke de fleste tænker at spillet er færdig VED UDGIVELSE og så bare spiller det der?

15/09/2026 kl. 11:21
👍1 #21

MiNo skrev (#20):

Der er en tråd her;

https://rushers.dk/forum/spil/2801/007-first-light?reply=18#reply-18

GL & HF

15/09/2026 kl. 11:21#21
👍1

MiNo skrev (#20):

Der er en tråd her;

https://rushers.dk/forum/spil/2801/007-first-light?reply=18#reply-18

GL & HF

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.