En af de ting der satte gang i aktiviteten mest på det gamle site ud over forummet var indholdet... CONTENT boys.
Problemet er at det kræver enormt meget tid og energi at lave kvalitets indhold, en klassisk lokkedue er jo spil anmeldelser da det er et "gaming site".
Men den sådan generelle fornemmelse er(og jeg siger det med alt respekt for folks tid) at der ikke er nogen af dem/jer som står for sitet der har tid til selv at skabe eller sikre at andre producere indhold af den type, og det er jo en ærlig sag, men når forummet står helt alene med en reduceret brugerbase og der kommer 1 nyhed der er værd at tale om hver 3. uge så tror det er naturligt at aktiviteten er lidt lav, der er intet der lokker mig til at logge ind og tjekke hvad der er sket, jeg kan være væk i 4-5 dage og det er stadig de samme ting som sidst jeg loggede der præger forsiden.
Aktivitet og content kræver tid og energi, så hvis ikke man har mod på det så tror jeg det bliver utrolig svært at "gro" sitet eller gro aktiviteten på de eksisterende brugere, man får som regel det ud af det man selv ligger i det, og det gælder i øvrigt os alle sammen, jo flere der laver tråde jo mere aktivitet, jo flere der producere indhold til siden jo mere debat og aktivitet, er det en fælles opgave eller en "redaktion" der skal stå for det? Start med at udstik en retning, og så arbejde den vej.
Ps. Langsomheden på sitet er klart også en af de større dræbere for mig personligt, det tager simpelthen evigheder hver gang man klikker noget til det loader.