VxChemical skrev (#102):
Så du tænker at vi opnår bedste muligheder for at bekæmpevirus ved at lade den sprede sig hurtigst muligt i samfundet?
Har du overhovedet læst noget som helst? Hvor skriver jeg at vi skal bekæmpe virus ved at lade den sprede sig hurtigst muligt i samfundet?
VxChemical skrev (#102):
End result er det samme om alle er vaccineret eller blevet smittet. Scenariet som du forslår har bare slået flere ihjel.
Hvis "end result" er det samme, hvorfor så blive vaccineret?
Desuden er jeg ikke enig med dig i at vi ville slå flere ihjel, ved kun at vaccinere de udsatte. Du tænker meget kortsigtet.
Fremtiden vil vise om jeg får ret. Dukker der en ny, mere dødelig variant op, kan vi i hvert fald konkludere at jeg desværre havde ret. Vi spiller lige nu hasard ved at lade selektionstrykket stige kunstigt, velvidende at der er en risiko for at vi fremprovokerer en endnu mere smitsom og dødelig variant. Den nuværende dominerende variant, er for langt de fleste mennesker ikke dødelig, medmindre man har den ene fod placeret i graven. At folk ukritisk bakker op om en strategi, der i fremtiden vil introducere en ukendt erstatning af en ikke-dødelig virus, går over min forstand.
VxChemical skrev (#102):
Du læste godt at der var en ung dreng der døde for et par uger siden, frisk, og ung og uheldig, og undgåeligt hvis han havde været vaccineret.
Du kan spille på følelser alt du vil.
Fakta er at der på over halvandet år er døde 3 børn/unge ud af 106918 smittede i aldersgruppen 0-19 (Indenfor 30 dage efter påvist covid-19-infektion. Covid-19 er ikke nødvendigvis den tilgrundliggende årsag til dødsfaldet). Det svarer til 0,0028% af alle smittede i den gruppe. Læg hertil at 2 ud af de 3 havde komorbiditeter, og vi intet aner om den sidste person i gruppen.
VxChemical skrev (#102):
Tak skæbne for at folk som dig er i mindre tal, du spreder den idioti som du selv er inficeret af, og linker raporter du ikke forstår.
https://da.wikipedia.org/wiki/Ad\_hominem