Kommunal- og regionsrådsvalg 2021
Fisker skrev (#20):
Jeg ringede til et nummer så jeg kunne stemme udenfor i bilen, da de kom ud med stemmesedlerne blev de kort studeret og leveret igen uden kryds på
😀
Du gjorde din demokratiske pligt, selvom du afleverede en blank stemme.
Det gør mig faktisk glad.
Det blev som altid til 2 stk. kryds ved liste Ø.
God valgaften, rushere 🙂
Krydserne blev sat!
Men hold nu op - sedlen til regionsvalget....BIG fucker xD Den var jo uhandy at have med 😀
#20 Ah, var bare en sjov situation jeg kunne se ske 🙂
Jeg syntes ikke der har været så fede kandidater her, så jeg stemte for at slippe af med borgmesteren, Socialdemokratiet og Venstre.
Det lykkes også, blå blok vandt teknisk set, men socialdemokraterne og venstre blev holdt ude af forhandlingerne så mission accomplished 😀
Konservative, Enhedslisten, Dansk Folkeparti og Kristendemokraterne gik sammen og pegede på en konservativ borgmester
Hhahahahahahaa…
Der blev sku DF næsten fuldstændig udslettet ??
Og Social demokratiet selvom de gik tilbage i København, så fik stadgivæk 28,5%. Og mange af deres stemmer gik til Enhedslisten hvilket jeg sagtens kan leve med ?
I den anledning vil jeg gerne dele dette billede med jer ?
Dette svar blev ændret 4 år siden af Canis_lupus.
#21 smukt og tillykke med sejren i København ??
Total håbløst setup i vores lille by... utroligt man er så dårlig til at organisere...
Uanset hvor håbløs Mette er, så får blå blok aldrig en chance, når det her er alternativet til Mette: https://nyheder.tv2.dk/video/dmJybjkwSE5kMmxJZGJTMm4yaF90VnVmV182YnZmX2M=
Ellemanden går full cringe.
#27 Jeg foretrækker nu politikkere, der kan fjolle og tage pis på sig selv, fremfor selvhøjtidelige der ikke kan tåle en joke. 🙂
#30 jeg har det lige omvendt. Synes da han er et frisk pust.
Elskede da han affejede en "journalist" fra veganerpartiet tilbage ved sidste valg Jeg elsker bacon
#27 Har aldrig kunne lide den mand! det der hjalp ikke på det! 😉
#30, han er nogenlunde ligeså interessant som at se maling tørre…..
Jeg undskylder mange gange, hvis der er en maler der blev stødt;-)
#28 Det kan vi hurtigt blive enige om. Men den her fra Ellemanden rammer sgu ikke lige plet, hvis du spørger mig. Hende kineseren (Wang) fra København har klaret det humormæssige næsten perfekt.:)
Og tag et kig på tallene. Selvom han er oppe imod Mette, så taber han stort. Han rammer desværre ved siden af hos alt for mange.
Det der klip kommer til at jage ham resten af hans karriere.
Lækkert… lækkert.. lækkert..
Han manglede bare at råbe “RIIIIIIIIDGGGGEEEEE RAAAAAACCCEEEEEERRRRRR” ? ?
Canis_lupus skrev (#25):
Hhahahahahahaa…
Der blev sku DF næsten fuldstændig udslettet ??
Og Social demokratiet selvom de gik tilbage i København, så fik stadgivæk 28,5%. Og mange af deres stemmer gik til Enhedslisten hvilket jeg sagtens kan leve med ?I den anledning vil jeg gerne dele dette billede med jer ?
Det går simpelthen over min forstand! Er du virkelig så hoverende irl eller det bare herinde?
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2021-11-17-gedigen-vaelgerlussing-til-socialdemokratiet
Og glemte du ikke lige den med alt hvad O har mistet, er skovlet op af D 😛
Tror desværre bare han er en kedelig type generelt set. Hans indlæg her på siden indikerer det ihvertfald.
Tillykke til Sophie Hæstorp Andersen med overborgmesterposten. Måske et honninghjerte(eller flere) i gave er på sin plads 😉
SÅDAN! Og så kalder man/nogen lokalpolitik kedeligt!? Mere af den slags hurlumhej på 'tinge, tak.
#37 Haha, hvor er det dumt! God aftengriner.