hausner skrev (#152):
været involveret i fodbold-slagsmål.
Er den del ikke ret old news efterhånden? Jeg mindes da, at der blev snakket om det for efterhånden en del år siden.
Kenkari skrev (#155):
Jeg ved ikke hvad der er værst. Pædofil, eller en der lige tager noget til næsen.
Personligt synes jeg, at der er en af de der ting, der er markant værre end den anden, men det er måske bare mig...
Snowball42 skrev (#157):
Må tilstå at da han sagde det skulle lovliggøres, så det kunne købe på apoteket for snart en del år siden, så havde jeg da allerede stemplet ham som en der havde prøvet det. Jeg tænker heller ikke kun han har prøvet det 2 gange som han siger.
Han har ikke sagt, at han kun har prøvet det 2 gange. De 1-2 gange handler om den tid, han har været partileder. Nu har jeg aldrig selv prøvet coke, men hvis man lavede en rundspørge i befolkningen, og folk var ærlige, så tror jeg sgu, at man vil blive chokeret over, hvor mange der har prøvet det skidt.
#157 Jeg glæder mig til, at valget er overstået. Selvom jeg ikke følger nogen af dem, så drukner mit FB-feed i alle politikernes opslag, og det er til at brække sig over. Jeg er på FB for at kigge på idiotiske memes og reels. Resten må gerne fucke af.