Vibeke Manniche er på spil igen

Dette emne har 2 svar fra 3 deltagere, og blev senest opdateret for 2år siden af Cancerman.

15/11/2023 kl. 17:46

https://ekstrabladet.dk/underholdning/dkkendte/raser-efter-hjertestop-har-intet-med-coronavaccinen-at-goere/10027104

Nej, selvfølgelig var det ikke det du sagde. Jeg elsker konspirationsteoretikere nogle gange. De er virkelig uden for pædagogisk rækkevidde

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
15/11/2023 kl. 17:46#0

https://ekstrabladet.dk/underholdning/dkkendte/raser-efter-hjertestop-har-intet-med-coronavaccinen-at-goere/10027104

Nej, selvfølgelig var det ikke det du sagde. Jeg elsker konspirationsteoretikere nogle gange. De er virkelig uden for pædagogisk rækkevidde

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
15/11/2023 kl. 21:07

Brækkende njæwz hvorledes? Sidst JEG var træt Vibse M. blev jeg irettesat at MODERatorer 😛

MEN...nu hvor det er A-ok: Hun var sgu en sørgelig børnelæge aka ekspert+ 😀

EDIT: Det var præ.Covid aka Daily Rush...

Dette svar blev ændret 2år siden af StultusX2.

My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
15/11/2023 kl. 21:07#1

Brækkende njæwz hvorledes? Sidst JEG var træt Vibse M. blev jeg irettesat at MODERatorer 😛

MEN...nu hvor det er A-ok: Hun var sgu en sørgelig børnelæge aka ekspert+ 😀

EDIT: Det var præ.Covid aka Daily Rush...

Dette svar blev ændret 2år siden af StultusX2.

My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
15/11/2023 kl. 21:59

Det tåbelige kvindemenneske skal bare ties ihjel.
I guder hvor er det usmageligt, at bruge andres ulykke til at fremme sine egne latterlige synspunkter.

15/11/2023 kl. 21:59#2

Det tåbelige kvindemenneske skal bare ties ihjel.
I guder hvor er det usmageligt, at bruge andres ulykke til at fremme sine egne latterlige synspunkter.

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.