Canis_lupus skrev (#53):
Ja!!! Hold kæft hvor har jeg svanet små-racistiske holdninger herinde
STOCKHOLM, April 28 (Reuters) - Sweden has failed to integrate the vast numbers of immigrants it has taken in over the past two decades, leading to parallel societies and gang violence, Prime Minister Magdalena Andersson said on Thursday, as she launched a series of initiatives to combat organised crime.
Many Swedes were shocked earlier this month after violent riots left more than 100 police injured. The violence erupted after a Swedish-Danish politician burned the Quran at a rally and sought to hold more in several immigrant-dominated neighborhoods. read more
https://www.reuters.com/world/europe/swedish-pm-says-integration-immigrants-has-failed-fueled-gang-crime-2022-04-28/
Dit indlæg minder mig om de svenske politiker, som også havde travlt med at prioritere politisk korrekthed ved at åbne grænserne for alt ufiltreret trejdelands immigrering, på bekostning af landets stabilitet og folkets tryghed. Og hver gang folk satte spørgsmålstegn ved politikernes uansvarlige politik, blev folks mening fejet væk med akurat samme påståelig og arrogante attitude, hvor de forsøger at gas-lighte folk til at tro at de er racistiske og derfor tæller deres mening ikke.
Dette handler ikke om hudfarven på dem som kommer her til, det handler om deres mentalitet simpelthen ikke passer til det samfund som de invitere sig selv ind i. For en stor del af dem har svært ved at integrere sig, hvilket resultere i parallel samfund hvor kriminalitet og voldtægt eksplodere.
Så dit forsøg på at kalde mig racist og pudse din glorie med din politisk korrekthed, som argument for at vi skal vende det blinde øje til destruktionen af norden, kan du stikke op i røven. Dette handler om din og mine børns fremtid, hvor vi kan leve i et trygt samfund, så vi undgår tilstande som i Frankrig og England, der langsomt ædes op af fejlslagen immigrationspolitik, hvor ingen tør gøre noget ved det, i frygt for at blive kaldet racist eller ligefrem blive myrdet.
Polen har haft nul terror handlinger i landet. Ved du hvorfor? Fordi de lukker ikke alle enhver ind uden først at filtrere skidtet fra kanelet. Folk der var ude og juble og demonstrere på gaderne i Europa, kort tid efter hamas vandrede over hegnet og myrdede en masse uskyldige jøder, har intet at gøre i europa, de skal bare ud.
Mens lovlydige immigranter med høj uddannelse der søger ophold igennem europa's beaukratiske kanaler, får afvist deres ansøgning, belønner vi i stedet velværds immigranter der skider højt og helligt på vores regler, ved ulovligt at vade over europas grænser og erklære at de bliver forfulgt i deres hjemland. Det er selvsamme folk der efterfølgende tager på ferie i deres eget land et par gange om året.
Canis_lupus, det er netop naive og samtidig arrogante folk som dig, der er grunden til at Europa lige nu rådner op.