#1269 Det var mere at jeg altid synes der er hujende folk med flag, bannere og giver den hele armen i USA til sådanne events, det er vel nærmest kun på valgnatten herhjemme hvor partierne selv står og vifter med flag og hujer. I USA er der bare rigtig tit hvor de har store forsamlinger hvor alle går amok og jubler som gale.
Guillotinen er desværre sat på stop, for har Trump ikke nærmest sørget for ingen kan retsforfølge ham og hans familie efter hans term er ovre, det siger jo meget godt at han jo godt ved at hvis han laver 3600 aktie handler hvor mange af dem han selv har indflydelse på, så havde det jo været Straight to Jail, i hvert fald hvis man ikke var en del af eliten.
Men det ville klæde verden hvis der begyndte at være konsekvenser.
Man kan jo se det herhjemme også, om end i mindre skala. Så får folk ikke tilladelse til at modernisere et gammelt hus, whoops, nu kom entreprenøren da vist lige til at vælte det i stedet, så nu bliver vi nødt til det. Hov den skrænt jeg ikke måtte ændre, det gjorde jeg da bare alligevel og håber at slippe afsted med det. Siger lokalplanen at jeg kun må bygge i x meters højde, oh well, nu bygger jeg lige i den højde jeg vil have, så går det nok.
Ellers er der en anden sjov fætter jeg har set fra USA, Spencer Pratt, der stiller op som borgmester ti LA, han har sku lavet lidt sjove videoer, og stiller op fordi hans hus brændte ned. Han virker lidt som om han også har luret medierne så han ikke hopper i og forsøger at være fornuftig, men bare giver den gas.
De er sku skøre i USA..