Jeg er helt enig og det var ogsaa en del op at vende
der ligger ogsaa lidt i personligheds type idet at jeg er mere selvstændig naar det kommer sig med familie,satm aer jeg har en mere aggrasive/ferrmbrushende (ikke voldelig) mentalitet saa jeg haandtere problemer lidt bedre.
I de 10 aar jeg har varet herovre har jeg jo maatte starte helt forfra med at vare nattarbejder paa bag lagree i den lokal walmart til mindsteloen til nu at side i en positons hvor jeg personligt tjener mere en de fleste husindkomster USA, samt laert op paa hvordan deres creditscore system virker pensions kontir og alt hvad der nu skal laeres
men jeg maa indroemme jeg savner rigtige meget den frihed der eksistere i Danmark. der er en utroligt forskell paa at have 5 ugers ferie + syge or hellig daage imodt maaske at have et par uger til at daekke det hele om aaret
og jeg er helt enig mht til velfaerdstaten hvorfor jeg ikke forstaar min datter vil herovre til USA. men jeg tror der er andre grunde til dette end lige landet.
men det er helt min overbevisning at usa er langt vaere end hvad jeg troede foer jeg flyttede herovre. og storset alle stereo typer jeg havde hort omd er helt sande
men landet er gennemkorrupt hvilket medfoere en masse maengde af propagande for at holde vaelgerne i gang i en selvudslettende adfaerd