Jeg har altid været en stor modstander af Trump og alt, hvad han står for. Jeg var ekstremt skeptisk, da han mirakuløst blev genvalgt – men selv mine værste anelser er blevet gjort fuldkommen til skamme. Det er endnu værre, end jeg havde frygtet.
Hans åbenlyst imperialistiske tankegang og liderlige trang til at udvide sit lands grænser sker helt uden respekt eller forståelse for andres suverænitet.
Der er endnu flere løgne og usandheder. Han sviner folk til til højre og venstre – bare fordi de er uenige med ham.
Og så den her fuldstændig unødvendige toldkrig…
Han ser hellere verden – og sit eget land – brænde, hvis bare han selv kan stå midt i flammerne som en forskruet messias.
Jeg fatter simpelthen ikke, hvordan nogen kan se noget som helst godt i den mand. Han er syg i hovedet og handler fuldkommen irrationelt – styret af sine egne impulser og en helt egen virkelighed.
Han er så pisse farlig… og fuck, hvor bliver det lange fire år.
Og ja jeg nærer også en hvis harme mod Biden og det Demokratiske parti. Hvordan helvede kunne de trække den så langt med en åbenlyst for gammel mand. Det var simpelthen the perfect storm for en som Trump.