StultusX2 skrev (#989):
Du tilkendegiver din holdning til en ikke vaccineret familie din kone kender til...
Og så spørger jeg dig, om dine rollinger er vaccineret. Hvad er det, der er så svært at forstå?
Jeg tror, du udmærket godt ved hvor jeg vil hen 😉
Jeg kan ikke læse ud fra det du skrev om, du antager at mine unger er vaccineret, eller om du spørger om de er det. Når jeg spørger ind til det, hænger det sammen med at det ikke er anbefalet (mulig?) at få 1 årige vaccineret - hvad jeg ved af. Med det sagt, så er det jo heller ikke den pågældende 1 årige smittespreder som jeg er træt af, men forældrene som netop har ansvaret for ungen, og har haft alle mulighed for at støtte op omkring en anbefalet praksis, men i stedet har valgt at være egenrådige.
Jeg ved ikke om det er brugbar info ift hvad du ønsker at vide, men jeg kan da fortælle at vi hos os i familien har takket ja til vaccine, både min hustru og jeg, samt vores ældste datter.
Jeg ved i øvrigt ikke "hvor du vil hen af" med det du skriver, men jeg går ud fra at vi ikke er enige siden at du skriver som du gør. Er det korrekt antaget?