SteelSeries solgt til GN Store Nord

Dette emne har 5 svar fra 6 deltagere, og blev senest opdateret for 4år siden af Bams.

06/10/2021 kl. 10:45

Vild nok nyhed her til morgen: GN Store Nord, som gerne vil ind i gaming, har købt SteelSeries af kapitalfonden Axcel for 8 milliarder kr. Deres pressemeddelelse her.

I ain't got time to bleed
06/10/2021 kl. 10:45#0

Vild nok nyhed her til morgen: GN Store Nord, som gerne vil ind i gaming, har købt SteelSeries af kapitalfonden Axcel for 8 milliarder kr. Deres pressemeddelelse her.

I ain't got time to bleed
06/10/2021 kl. 10:51

Til info er det GN Store Nord, der ejer/driver Jabra

06/10/2021 kl. 10:51#1

Til info er det GN Store Nord, der ejer/driver Jabra

06/10/2021 kl. 10:59

Det havde da været genialt som en nyhed 🙂

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
06/10/2021 kl. 10:59#2

Det havde da været genialt som en nyhed 🙂

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
06/10/2021 kl. 12:14

Må håbe at det kommer til forbedre SteelSeries hørebøffer. Altså hvad angår få gjort deres headband en tand mere behagelige.

The multiplication of our kind borders on the obscene; the duty to love them, on the preposterous.
06/10/2021 kl. 12:14#3

Må håbe at det kommer til forbedre SteelSeries hørebøffer. Altså hvad angår få gjort deres headband en tand mere behagelige.

The multiplication of our kind borders on the obscene; the duty to love them, on the preposterous.
06/10/2021 kl. 19:54

Det er sgu vildt.

Jeg var en af de første til at teste den allerførste SteelSeries musemåtte (lavet i poleret stål) tilbage i år 2000-2001 for Daily Rush.

Jeg kan huske at de to førende musemåtter på dét tidspunkt var Icemat og Steelpad. Tror faktisk stadig jeg har en af Steelpad prototyperne i kælderen :D.

06/10/2021 kl. 19:54#4

Det er sgu vildt.

Jeg var en af de første til at teste den allerførste SteelSeries musemåtte (lavet i poleret stål) tilbage i år 2000-2001 for Daily Rush.

Jeg kan huske at de to førende musemåtter på dét tidspunkt var Icemat og Steelpad. Tror faktisk stadig jeg har en af Steelpad prototyperne i kælderen :D.

07/10/2021 kl. 06:28

Fedt - hvis man kan få Jabras lyd og komfort ind i et gamingprodukt. Så er det et win.

Dann... 8 Mia!?! Det lyder dæleme dyrt!!

07/10/2021 kl. 06:28#5

Fedt - hvis man kan få Jabras lyd og komfort ind i et gamingprodukt. Så er det et win.

Dann... 8 Mia!?! Det lyder dæleme dyrt!!

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.