Nå... det var bare et trick. Man skla bare reloade siden, så kommer man til login med mitid
Og det viste sig at Skattegiuden talte sandt i sin tid. Jeg skal have godt 9000 udbetalt.
Nå... det var bare et trick. Man skla bare reloade siden, så kommer man til login med mitid
Og det viste sig at Skattegiuden talte sandt i sin tid. Jeg skal have godt 9000 udbetalt.
Skatteguiden ramte også meget tæt på her.
32k retur.
Var i kø og der var kun lige 10.000 foran mig.... Så glemte jeg lige at checke mens jeg klarede opvasken.... 600.000 foran mig.... Det bliver vist ikke lige i dag ?
#40: Der ville jeg måske sige, der er ramt meget forkert på din forskudsopgørelse, medmindre du har en vild befordringsgodtgørelse
6400 kr tilbage til mig 🙂
#42 Jeg sætter bevidst min trækprocent lidt højere end nødvendigt fordi jeg ikke gider riskiere at skulle betale tilbage.
Men i år har jeg kun kørt med forhøjet trækprocent i første halvdel af året. Ved ikke lige hvad der er gået galt. Normalt plejer jeg at skulle have en 15-20 stykker retur.
Har sku ramt meget godt plet, -6000 før jeg tastede befordringsfradrag ind.
Ender med at skulle have en tusse retur, super fint når jeg havde en forventning om at skulle betale lidt.
Små 9000 retur. Rimeligt forventet.
13500 retur.
3.600 retur.
19k retur, jeg må snart få det lært.
Skattesmæk på 704.- , konen skal have 20K tilbage, hurra for fællesøkonomi 😉
11k retur
Blot til info, jer der er på skatte guiden. I kan se jeres pdf fra skat uden at sidde i kø i flere timer på ska.dk;)
Dette svar blev ændret 2 år siden af Schalde.
#51: For mit vedkommende, var det første gang jeg brugte skatteguiden app, så jeg ville gerne dobbelttjekke med hvad der stod hos Skat
Skal af med 20k 😕
Måtte af med 26.000 i år. Plejer altid at få tilbage så det var lidt vildt 🙂
Når jeg logger ind står der bare "PANSERNE ER PÅ VEJ - Kærlig hilsen Gert Jensen, Frankrigs mægtigste skattekontrollør" og jeg har ingen menu.
391,- KR tilbage, lige ned i lommen.. WEEE jeg tror jeg bruger det hele på steam! 😀
#54 dit profilbillede er meget passende her 🙂
413kr retur efter rettelse iht. kørsel.
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.