Efter 8 MP spil, og singleplayer i ca 10 timer, må jeg indrømme som nok den største fan af spillet "ejede companyofheroes.dk tilbage i 2008/2009, at det skuffer på flere planer, især vil jeg fremhæve at Relic ikke har lyttet til deres forbrugere WHAT SO EVER i forhold til multiplayer.
- Der mangler et ladder system
- Der mangler et system til at rapportere "trælse spillere, eller folk der smutter midt game i official matches"
(Her kunne de med fordel have lånt lidt fra dota2, som de også har flere tråde om)
- SP fanger ikke rigtig, da det er missioner der går igen og igen med samme indhold.
Det er jo ikke fordi de ikke har haft mange år til at udvikle det her, men er som om Relic nægter at tage nogle af de mere moderne tilgange til sig omkring RTS, som burde kunne løfte spændingen, især den del der hedder Ladder system og report system.
Bare mine tanker, og når det så er sagt kan jeg stadig ikke lige lade være at spille lidt MP til tider, da der stadig er lidt håb at finde der.
Dog er MP pt. vildt unbalanced, Tyskere vinder 90% af spillere uden at dog tage forbehold for skillss... 🙂