Resident Evil 4 - jeg bad om nyere spil. Den er fra 2005?
Der er meget role play (og nogle gamle nogle) - vel fordi jeg nævnte Witcher 3. Men jeg ser den mere som en undtagelse, og den står da også ret alene på listen. Men det gør også jeg er ret usikker på om din liste er noget for mig.
Er ikke så meget til RPG, og så ligner det noget jeg kunne have spillet på min Amiga 500 🙂
Har aldrig spillet Diabolo - og tror ikke jeg kommer igang. Det D&D fix jeg skal have får jeg old school med pen & paper 🙂
#22 Jae .. måske når den kommer på super-tilbud.
Tak til alle i øvrigt. Jeg gik i gang med Just Cause 4, som jeg dog har nogle problemer med. Synes det er enormt rodet og kaotisk, og fjender synes bare at blive ved med at komme uanset alt, og det er jeg ikke så meget for. Desuden for jeg sådan lidt skod-konsol conversion fornemmelse, men jeg har ikke givet op endnu.
Og så er jeg startet på Lego Skywalker Sage på PS5 da min søn har købt det. Hyggeligt, da jeg elsker SW men eller meget banalt - og den eneste egentligt udfordring er, at jeg ikke rigtigt har brug en consol controller siden Tekken på PS1 😀