Hmm, nå, det må jeg heller ikke..
suk
hmm, så må jeg jo prøve at lave kommentaren uden links. Det må i leve med 😀
for det virkede heller ikke, at lave kommentaren ved at bruge "links" knappen her i kommentar-formateringen... det er weird 🙁
Summoning Salt
Om kanalen: Han laver video'er om speedruns. Ganske glimrende lavet og godt forklaret. Jeg er ikke selv til speedruns, men jeg kan sidde og stire på hans videoer i timevis. (de kan godt være lidt lange, de videoer.. )
Honorable mentions:
DIY Perks
Om kanalen: Små og lidt store byg-selv projekter. Oftest omhandlende tech til hjemmet.
James' Køkken
Om kanalen: James Price (Ja, ham fra TV) laver mad/giver dig en opskrift. Stille og roligt.
SkillUp
Om kanalen: SkillUp er vidst en Australier, som laver spilreviews. Ganske glimrende spil-reviews.
Wendover
Om kanalen: Forklarer en masse forskellige ting. fx. logistikken bag en filmproduktion.
Captain Disillusion
Om kanalen: Han forklarer hvordan diverse "virale klip" på nettet er blevet skabt. I ganske underholdende facon. (Uploader ufatteligt sjældent, dog)
Whitelight
Om kanalen: Kigger tilbage på lidt ældre spil og fortæller lidt om oplevelsen af at genspille dem i dag. (der er også lidt andet, men.. ja, det er vidst det primære)
jeg har med vilje ikke nævnt de store gaming/hardware relaterede youtube kanaler. Dem tænker jeg de fleste kender (ltt, gn etc)