Pansret Politi - KBH

Dette emne har 20 svar fra 13 deltagere, og blev senest opdateret for 4år siden af StultusX2.

07/09/2021 kl. 21:11

kongkim skrev (#18):

#15 Nægter at gå ind på EB 🙂 Har hold mig fra den siden i over 10 år snart kun med et par enkelte swipser når jeg ikke har set på hvad folk har linket 😛

ORV-Ja, dén kender jeg godt. politiken lavede i 2000 en artikel om at Gardere knaldede med fruentimmere på Amalienborg vagt. Har ikke læst/anerkendt politiken siden...
Mnjah bortset fra...lige da vi(jeg?): misbrugte gamle koner og uskyldige børn i et MCP(Mobile Checkpoint)* i Kosovo 2001...(det regnede MEGET = ikke lave MCP? Vi blev i øvrigt ALLE våde - ung som gammel!)
Og dengang i 2004 med DANCON...og i '07 da...

Men ellers læser jeg overhovedet ikke 'politiken' 😀

Dette svar blev ændret 4år siden af StultusX2.

My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
07/09/2021 kl. 21:11#20

kongkim skrev (#18):

#15 Nægter at gå ind på EB 🙂 Har hold mig fra den siden i over 10 år snart kun med et par enkelte swipser når jeg ikke har set på hvad folk har linket 😛

ORV-Ja, dén kender jeg godt. politiken lavede i 2000 en artikel om at Gardere knaldede med fruentimmere på Amalienborg vagt. Har ikke læst/anerkendt politiken siden...
Mnjah bortset fra...lige da vi(jeg?): misbrugte gamle koner og uskyldige børn i et MCP(Mobile Checkpoint)* i Kosovo 2001...(det regnede MEGET = ikke lave MCP? Vi blev i øvrigt ALLE våde - ung som gammel!)
Og dengang i 2004 med DANCON...og i '07 da...

Men ellers læser jeg overhovedet ikke 'politiken' 😀

Dette svar blev ændret 4år siden af StultusX2.

My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.