Hvad fanden er det nu den hedder!!!
#18 Hvilket årti vil du skyde den er fra?
JØSSES!
Folk+ beder om, i det mindste et årti, og så:
.."rimelig gammel. Fra tiden med Call on Me og det. Og Get your hands up for Detroid.."
MAX blank! Er der nogen, der kan sætte tid på ovenstående, da jeg kan ikke 🙁
Dette svar blev ændret 5 år siden af StultusX2.
StultusX2 skrev (#23):
JØSSES!
Folk+ beder om, i det mindste et årti, og så:.."rimelig gammel. Fra tiden med Call on Me og det. Og Get your hands up for Detroid.."
MAX blank! Er der nogen, der kan sætte tid på ovenstående, da jeg kan ikke 🙁
Call on Me er fra 2004, så den er jo VIIIIIILDT gammel..:)
#22 Hvis du ikke kender tiden for de numre jeg lister, så kender du nok heller ikke tiden for det nummer jeg leder efter. Og så vil jeg lige tilføje at jeg ikke er sikker på en udgivelse. Jeg synes bare at huske at jeg hørte/så den omkring den tid hvor de numre jeg angiver var populære. (Call on Me (Prøv nu lige) har dog aldrig været u-populær)
#0 Jeg har forsøgt at komme på hvad det mon kunne være, men det er sgu ikke en nem opgave. Jeg vil opfordre dig til at give den et skud her https://www.reddit.com/r/tipofmytongue
Reddit to the rescue. Drenge og piger, den er fundet. Jeg kan sove roligt i nat.
Jeg huskede det dog som om han besøger damerne enkeltvis, men de bor åbenbart sammen...
#26 gratz! Var det så mest forløsning eller anti klimaks at finde den og gense? Vi er da vist lidt ovre i House genren med det nummer.
Ahh Junior Jack... fuck havde faktisk overvejet at søge på videoen 😀 😀
#30 Øv. Vi kunne have haft forløsning meget tidligere. Oh well. Vi kan nu endelig slappe af igen 🙂
Og et velfortjent hvil i nat efter to søvnløse uger!
#33 Ja ja. Selvfølgelig. Og naturligvis også et par belønnings tugs i kassen. Det hører sig til.