Der er da lidt forskellige ting i bl.a. Salling Super, i aarhus (har ikk været i den i aalborg)
bl.a. lidt ginger ale, root beer og den slags.
men googler du lidt (eller måske hopper i de "rigtige" butikker... i dont know) så findes der jo også:
Frem, søbogård, Hancock Sport Cola (sælges bl.a. i min lokale "Let Køb")..
ellers er der ikk så meget andet end.. royal unibrew, coca-cola/carlsberg og Harboe, de fleste steder (som du nok også nævner)
Jeg MINDES dog (for et par år siden) at have fået bl.a. Mango-sodavand i kvickly.
Og ellers skal du til tyskland!
Hvor de jo har både vanilje, cherry, lime osv i de almindelige pepsi eller cola varianter, samt lidt andet.
måske nogle special øl butikker har lidt. det kan da være!
Jeg var på rundvisning på et brygger i i berlin, hvor de havde Humle sodavand, blandt andet. Kan dog ikk huske om det var den her, eller en anden variant. (Det blev serveret i et glas, så jeg så aldrig flasken)
https://smile.amazon.de/Hopfensprudel-Original-Helles-Liter-Flasche/dp/B076ZLH2JR/ref=smi\_www\_rco2\_go\_smi\_8619867952?\_encoding=UTF8&%2AVersion%2A=1&%2Aentries%2A=0&ie=UTF8
edit: mit amazon.de link synes at være usynligt, men jeg søgte på "Hopfen sprudel" på google og fandt et par forskellige links. du kan nok også prøve dig frem på den måde.