#15 jeg har selv problemer med at bøje håndledne nok og få let generet noget i dem når jeg laver pushups, har købt sådan nogle pushup håndtag som jeg er glade for at bruge så har man håndledet mere neutralt og lidt mere behageligt end knoerne, hvis jeg absolut skulle bruge knoerne så skulle der være noget blødt underlag for mellemfinger knoen stikker for meget ud så tilter håndlede til den ene eller anden side + det vil irritere den kno meget . + med handles eller hvad man nu bruger så kan jeg godt lidt at man kan komme ned i en god stræk med brystkassen/skuldre.
Jeg bruger athlean x på youtube, til al min træning, kan godt lide hans stil og fokus på øvelserne og han selv er "gammel" så der er lidt mere med mobilitet og sunde led i stedet for det er en ung bumps på 20 der kun har fokus på gains på bekostning af alt andet, så når han når 30 ikke kan få armen langt nok tilbage så han kan tørre sit eget røvhul.
Men der findes jo et hav af såkaldte sciencebased workout kanaler man kan følge som jeg også selv føger og kigger med i.
#18 eller inden pullups kan du også bare lave nogle deadhangs så længe du kan af gangen også en god øvelse til at styrke ryggen osv.