Jeg må indrømme. Jeg er slet ikke så bekymret over tingene. Jeg tror det hele er for det bedste. Folk har en tendens til at male fanden på væggen, men jeg tror(håber) at dette er det wake-up call der for EU til at tage det forsvarspolitiske ansvar seriøst og ikke bare kører frihjul.
-Samtidig giver det en mulighed for at reflektere over den vanvittige afhængighed vi i EU har af US på alle lag i samfundet. Jeg ser det allerede....alt fra at lande køber jagerfly andre steder end US, til at folk skaffer "Unsmart-phones" uden apple/andorid. Det er jo fedt at se.....ja vi har nok en hård tid i møde, men det EU der kommer ud på den anden side vil være stærkere end nogensinde hvis kortene spilles rigtigt.
Tak Trump! - du gav os det wakeup call der var brug for!
[blockquote]Det mest irriterende ved alt det her med Grønland er at både Mette mor og Far Løkke fremstår som fantastiske politikere der står imod den farlige overmagt, og vi har valg i år[/blockquote]
ohhhh yes. De er 90% sikret genvalg. Det var lige dette Mette-i-krise havde brug for. Godt for hende 🙂
Dette svar blev ændret 6 måneder siden af zybr.