Hvad er..

Dette emne har 8 svar fra 7 deltagere, og blev senest opdateret for 10mdr siden af dinirex.

15/10/2025 kl. 10:28

Det her bliver en ting jeg vil prøve af. Måske det virker, måske det ikke gør 🙂

Idéen er, at man siger "Hvad er.."

Og så kan resten f.eks. hedde:

"Hvad er den male equivalent til at kvinder tager deres bh af, når de kommer hjem fra arbejde"

Og så fremdeles.

Så, lad os prøve den første:

"Hvad er den male equivalent til at kvinder tager deres bh af, når de kommer hjem fra arbejde"

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
15/10/2025 kl. 10:28#0

Det her bliver en ting jeg vil prøve af. Måske det virker, måske det ikke gør 🙂

Idéen er, at man siger "Hvad er.."

Og så kan resten f.eks. hedde:

Og så fremdeles.

Så, lad os prøve den første:

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
15/10/2025 kl. 10:30

Personligt er det at skifte til "hyggetøj". Det er bare mere behageligt.

15/10/2025 kl. 10:30#1

Personligt er det at skifte til "hyggetøj". Det er bare mere behageligt.

15/10/2025 kl. 11:14

#0 Samme her. Skifter også til "hjemmetøj".

I ain't got time to bleed
15/10/2025 kl. 11:14#2

#0 Samme her. Skifter også til "hjemmetøj".

15/10/2025 kl. 15:27

For mig er det lyden af den der kølige køleskabs bajer der byder mig velkommen hjem

15/10/2025 kl. 15:27#3

For mig er det lyden af den der kølige køleskabs bajer der byder mig velkommen hjem

15/10/2025 kl. 17:03

Jeg tager en ordenlige skider på lokummet.

Jeg kan ikke andre steder, har en fobi får andre toiletter.

Dette svar blev ændret 10mdr siden af Slettet bruger.

15/10/2025 kl. 17:03#4

Jeg tager en ordenlige skider på lokummet.

Jeg kan ikke andre steder, har en fobi får andre toiletter.

Dette svar blev ændret 10mdr siden af Slettet bruger.

15/10/2025 kl. 19:52

#3 Shiiiiit kunne man fristes til at sige, men hvad gør du så når du er på ferie?

Dette svar blev ændret 10mdr siden af Snowball42.

15/10/2025 kl. 19:52#5

#3 Shiiiiit kunne man fristes til at sige, men hvad gør du så når du er på ferie?

Dette svar blev ændret 10mdr siden af Snowball42.

15/10/2025 kl. 22:12

#3 Foretrækker bestemt også mit eget toilet, men er simpelthen ikke regelmæssig nok til at kunne undgå f.eks. toilettet på arbejdet. Du er living the dream, my man.

15/10/2025 kl. 22:12#6

#3 Foretrækker bestemt også mit eget toilet, men er simpelthen ikke regelmæssig nok til at kunne undgå f.eks. toilettet på arbejdet. Du er living the dream, my man.

15/10/2025 kl. 22:37

Hvad er den mandlige pendant til en feminist? Altså, en som kæmper for mænds vilkår i ligestillingens navn, uden at han er nedgørende overfor andre, altså ikke en mandschauvinist...

15/10/2025 kl. 22:37#7

Hvad er den mandlige pendant til en feminist? Altså, en som kæmper for mænds vilkår i ligestillingens navn, uden at han er nedgørende overfor andre, altså ikke en mandschauvinist...

16/10/2025 kl. 09:17

#6 Maskulist ?

Maskulisme eller maskulinisme dækker over en række ideologier og bevægelser som arbejder for mænds frigørelse, rettigheder og ligestilling ifølge AI 😉

Dette svar blev ændret 10mdr siden af dinirex.

16/10/2025 kl. 09:17#8

#6 Maskulist ?

Maskulisme eller maskulinisme dækker over en række ideologier og bevægelser som arbejder for mænds frigørelse, rettigheder og ligestilling ifølge AI 😉

Dette svar blev ændret 10mdr siden af dinirex.

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.