Der er mange af de ovenstående der også godt kan få mit pis i kog.
Jeg har mange når jeg er ude og køre bil. Nærmest dagligt har vi flere steder med 2 vejbaner, og folk der konsekvent ligger sig i yderste vejbane med 50km i timen når skiltene MEGET tydeligt viser det er 60km/t zoner.
Når bilister tager farten af meget lang tid før de skal dreje, og til sidst nærmest holder stille inden de drejer af.
Når bilister tager en svingbane, men vælger at holde 2 hjul ovre i den oprindelige bane fordi de ikke aner hvor stor deres bil er, eller bare køre dårligt.
Når folk tager handikap parkeringen når de ikke har et handikap skilt, bare fordi du ikke gider gå 3 skridt mere for at komme ind, behøver du ikke nappe p-pladsen beregnet til dem der har brug for dem.. ARRGHH..
Parkeringspladsen i vores lokale Netto, der er MANGE pladser, og alligevel holder folk ude i områder uden båse .. bare fordi .. eller noget jeg forstår det ikke, hvis der er 50 ledige p-pladser, så vælg dog en af dem i stedet for at holde til gene for resten.
Når man går en tur og der kommer 3 den anden vej som absolut synes at de har første ret til at gå på fortovet og nærmest bliver sure fordi jeg ikke vælger at gå ud i græsset bare fordi de går på fortovet.
Når en leverandør skal sende en reservedel til en min mini pc der er under garanti, fordi køleren er gået i stykker. Og jeg får svar retur efter at have sendt dem adressen og de siger de ikke sender til DK, så om jeg ikke kan opgive en adresse i Tyskland de kan sende til. (Skete i dag, suk)
Når jeg står ved kassen, og de 2 foran mig er ekstremt langsomme til at flytte sig, og ekspedienten bare fyrer alle mine varer ned i hovedet på de andre varer, og jeg ikke kan komme til at pakke skidtet.
At jeg åbenbart har alt for mange ting jeg irriterer mig over, og jeg tydeligvis bare er blevet en sur gammel mand.