Kaffemaskine

27/07/2023 kl. 16:09

TabascoPreben skrev (#12):

Kan I anbefale en kværn og hvad skal man her være opmærksom på?

Se #5

Hej kan du hjælpe med model navn for når jeg går ind på DBA så får jeg bare startsiden op?

27/07/2023 kl. 16:09

TabascoPreben skrev (#12):

Kan I anbefale en kværn og hvad skal man her være opmærksom på?

Se #5

Hej kan du hjælpe med model navn for når jeg går ind på DBA så får jeg bare startsiden op?

27/07/2023 kl. 22:07

#18 aHVAfornoget? Det lyder da skørt

27/07/2023 kl. 22:07

#18 aHVAfornoget? Det lyder da skørt

27/07/2023 kl. 22:21

#20 Jep. Det er helt åndsvagt. Men det er rigtig nok. Der er mange der har problemer med den når de kører afkalkningsprogrammet - specielt hvis det timer ud.

Enten så sætter der sig luft i en ene boiler eller også ener man simpelthen med at den brænder en termosikring.

Jeg har selv løst det et par gange ved at lade den stå tilpas længe med åbne ventiler eller og vende og dreje maskinen på ryggen, siden osv. Men denne gang kæmpede jeg med den en uge og måtte til sidst give op og sende den til service. Rimeligt sløjt for en maskine til den pris. ?

27/07/2023 kl. 22:21

#20 Jep. Det er helt åndsvagt. Men det er rigtig nok. Der er mange der har problemer med den når de kører afkalkningsprogrammet - specielt hvis det timer ud.

Enten så sætter der sig luft i en ene boiler eller også ener man simpelthen med at den brænder en termosikring.

Jeg har selv løst det et par gange ved at lade den stå tilpas længe med åbne ventiler eller og vende og dreje maskinen på ryggen, siden osv. Men denne gang kæmpede jeg med den en uge og måtte til sidst give op og sende den til service. Rimeligt sløjt for en maskine til den pris. ?

28/07/2023 kl. 10:13

JamesPond skrev (#20):

Jeg bruger denher.

28/07/2023 kl. 10:13

JamesPond skrev (#20):

Jeg bruger denher.

28/07/2023 kl. 13:46

Tak jeg prøver at kigge på sådan en ?

28/07/2023 kl. 13:46

Tak jeg prøver at kigge på sådan en ?

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Sessionen blev sat på pause af serveren.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.