#418 Ej, nej, nej...
Dette emne har 426 svar fra 47 deltagere, og blev senest opdateret for 1t 11m siden af Kenkari.
#418 Ej, nej, nej...
#418 R.I.P. Også 80. Det er tilsyneladende en farlig alder lige pt.
Hvor mange af os mon har rundet 50?
Kunne være vi skulle lave en lille afstemning 😁
Hvor mange af os mon har rundet 50?
Kunne være vi skulle lave en lille afstemning 😁
Tim Curry ❤️
Jeg husker ham fra De Tre Musketerer, Alene Hjemme 2 og især fra Oscar (en af mine dårlige favoritter).
Vi må heller ikke glemme, når han klædte sig ud i Legends som en dæmon eller som klovnen i IT.
Derudover var han stemmen bag Gabriel Knight, og sikke en præstation han leverede i Red Alert...
Han blev 80 år, ligesom Dolly... 🤔
Tim Curry ❤️
Jeg husker ham fra De Tre Musketerer, Alene Hjemme 2 og især fra Oscar (en af mine dårlige favoritter).
Vi må heller ikke glemme, når han klædte sig ud i Legends som en dæmon eller som klovnen i IT.
Derudover var han stemmen bag Gabriel Knight, og sikke en præstation han leverede i Red Alert...
Han blev 80 år, ligesom Dolly... 🤔
En der har været med i meget, alt fra home alone til scary movie og spil som Red Alert og Brutal legend.
En der har været med i meget, alt fra home alone til scary movie og spil som Red Alert og Brutal legend.
Der er godtnok høstsæson må man sige
Der er godtnok høstsæson må man sige
Nickell skrev (#423):
eller som klovnen i IT.
Jeg kan huske den klovn virkelig spillede puds med mine drømme da jeg så IT i første omgang. Kæft han var skræmmende
Nickell skrev (#423):
eller som klovnen i IT.
Jeg kan huske den klovn virkelig spillede puds med mine drømme da jeg så IT i første omgang. Kæft han var skræmmende
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.