Hvil i Tekken Sidney Lee. Må du for evigt jagte det ekstra liv i himlen.
Eller noget
Eller noget
Eller noget
Eller noget
Hvil i fred.
Det var godt nok tidligt 43 år. Var han ramt af sygdom eller andet??
Hvil i fred.
Det var godt nok tidligt 43 år. Var han ramt af sygdom eller andet??
#0: Det ved vi ikke endnu. Politiet har angiveligt været til stede ved hans død
#0: Det ved vi ikke endnu. Politiet har angiveligt været til stede ved hans død
Hold da op DUP(Den "Uafhængige" Politiklagemyndighed) er inde over.
Swatted?
Hold da op DUP(Den "Uafhængige" Politiklagemyndighed) er inde over.
Swatted?
What?
What?
Jeg kunne ikke lide ham, men han gjorde mig jo aldrig noget. Det var nok mest den eksponering, som han fik. Kendt for at være kendt. Problemet forsvandt jo heldigvis, når man skiftede kanal.
43 år er sku ingen alder 🙁
Offtåpik:Jeg er allerede oppe og skændes med den første vaccineskeptiker på Twitter. Hold da op, folk har ingen pli.
Jeg kunne ikke lide ham, men han gjorde mig jo aldrig noget. Det var nok mest den eksponering, som han fik. Kendt for at være kendt. Problemet forsvandt jo heldigvis, når man skiftede kanal.
43 år er sku ingen alder 🙁
Offtåpik:Jeg er allerede oppe og skændes med den første vaccineskeptiker på Twitter. Hold da op, folk har ingen pli.
R.I.P. Det var hyggeligt, da han var med i Go'Morgen Aften d. 1/4 og indrømmede, at Sidney Lee var en karakter, og det hele var et sociologisk eksperiment.
#4 De ekstreme anti-vaxxers skal virkelig lukke røven. De er på pletten ved alle dødsfald, og det er voldsomt usmageligt. Har de glemt, at folk også døde før corona/de nye vacciner?
R.I.P. Det var hyggeligt, da han var med i Go'Morgen Aften d. 1/4 og indrømmede, at Sidney Lee var en karakter, og det hele var et sociologisk eksperiment.
#4 De ekstreme anti-vaxxers skal virkelig lukke røven. De er på pletten ved alle dødsfald, og det er voldsomt usmageligt. Har de glemt, at folk også døde før corona/de nye vacciner?
#5: Han skiftede jo navn fra Søren til Sidney som et led i det her eksperiment.
Men, han tog det alt for langt, især med hans homeless-instagram-ting
#5: Han skiftede jo navn fra Søren til Sidney som et led i det her eksperiment.
Men, han tog det alt for langt, især med hans homeless-instagram-ting
#5 Ja, det er godt nok ækelt som de gribbe forsøger at udnytte dødsfald til at fremme deres syge konspirationsteorier.
#5 Ja, det er godt nok ækelt som de gribbe forsøger at udnytte dødsfald til at fremme deres syge konspirationsteorier.
Det er din straf for bruge twitter ??
Det er din straf for bruge twitter ??
#9: Hvilket et af dem?
#9: Hvilket et af dem?
#9 Bemærkede du, at jeg skrev, at det skete d. 1/4?:)
#9 Bemærkede du, at jeg skrev, at det skete d. 1/4?:)
#5 Jamen var han ikke Tekken-mester? Jeg spørger - fordi jeg ved, du har en konsol eller 2...
#5 Jamen var han ikke Tekken-mester? Jeg spørger - fordi jeg ved, du har en konsol eller 2...
Han har jo netop flere gange sagt, det hele var fake. Men, så igen, det har Amalie og alle de andre blanke også gjort.
Men, Søren Overgaard aka Sidney Lee, var dedikeret og skiftede navn, for at være en del af rollen
Han har jo netop flere gange sagt, det hele var fake. Men, så igen, det har Amalie og alle de andre blanke også gjort.
Men, Søren Overgaard aka Sidney Lee, var dedikeret og skiftede navn, for at være en del af rollen
#12: Det år han "vandt" Tekken-mesterskaberne var et setup. Man finder ud af et par år senere, at ham han skal møde i finalen, er betalt til at tabe med vilje
#12: Det år han "vandt" Tekken-mesterskaberne var et setup. Man finder ud af et par år senere, at ham han skal møde i finalen, er betalt til at tabe med vilje
#13-15 Skal der 2 til 1+?
"Vi kan jo" nok godt lægge dem sammen! ..tror jeg?
ÆV-DA! Var ellers så sikker på, han var god til 'Tekken'...
RIP Lee
#13-15 Skal der 2 til 1+?
"Vi kan jo" nok godt lægge dem sammen! ..tror jeg?
ÆV-DA! Var ellers så sikker på, han var god til 'Tekken'...
RIP Lee
Genialos fra radio 24syv var han fremragende i.
Genialos fra radio 24syv var han fremragende i.
The legend will be missed.
The legend will be missed.
Den største for mig vil altid være Biker Jens.
Den største for mig vil altid være Biker Jens.
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.