Det bedste er at kunne føde naturligt, det er sådan kroppen og mennesker har perfektioneret over hundrede tusinde år.
Vi er slet ikke gode til at føde naturligt, vi er cirka lige så elendige til det som New Jersey køer. Det bevidner den høje barselsdød der var normen - dengang alting var mere naturligt.
Men du siger også på stolt vis at du mødte dine kærster ved at gå på dødsdruk
Mine kærester og min nuværende kone..., jeg kan ikke se hvordan det er mere dysfunktionelt end et eller andet underligt middelklasse ritual hvor man skal sidde og spise noget underligt mad og lege teater overfor hinanden - det er bare sjovere at gå på dødsdruk og lave et eller andet fuldstændig sindsygt og fucked up sammen.
Man møder nok bare en helt anden menneske type alt efter hvilken vej man vælger ind i parforhold, og jeg er rimelig sikker på at jeg ville mistrives med de fleste kvinde typer man kunne møde gennem de der underlige middelklasse ritualer som jeg igrunden er helt fremmedgjorte ifht. Jeg har heller aldrig netdated, det er sgu for unnerli't.
Men det er nok rigtig nok du ikke kan relatere til mine livsvalg, for du fremstår som en der gerne vil LARPE 1950erne kernefamilie patriark - western civilized man, og det pjat har jeg slet ikke plads til i mit liv - og jeg har altid gjort det meget klart for dem jeg har været i parforhold med - at det er ikke den vej jeg vil, så der ikke opstår nogen misforståelser.