Life Beyond 3 fra Melodysheep er ude!

Dette emne har 2 svar fra 2 deltagere, og blev senest opdateret for 4år siden af JesperBlomkaal.

09/12/2021 kl. 10:44

Hvis nogen følger med i Melodysheeps helt fantastiske videoer om universet og rumvæsner, så har han netop frigivet næste video i rækken. Denne gang handler det om jagten på intelligent liv i rummet og hvad vi kan forvente at finde/ikke finde:

Dette svar blev ændret 4år siden af JesperBlomkaal.

09/12/2021 kl. 10:44#0

Hvis nogen følger med i Melodysheeps helt fantastiske videoer om universet og rumvæsner, så har han netop frigivet næste video i rækken. Denne gang handler det om jagten på intelligent liv i rummet og hvad vi kan forvente at finde/ikke finde:

Dette svar blev ændret 4år siden af JesperBlomkaal.

09/12/2021 kl. 15:37

Interessant. Nu har jeg gammel-konservativt holdt mig til: Isaac Arthur & John Michael Godier+.

Igen, er snart oppe mindst lige så mange abonnementer, som jeg har spil jeg ikke er kommet i gang med!?
..efterhånden ganske hårdt at være så privilegeret(forkælet) 😉

My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
09/12/2021 kl. 15:37#1

Interessant. Nu har jeg gammel-konservativt holdt mig til: Isaac Arthur & John Michael Godier+.

Igen, er snart oppe mindst lige så mange abonnementer, som jeg har spil jeg ikke er kommet i gang med!?
..efterhånden ganske hårdt at være så privilegeret(forkælet) 😉

My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
09/12/2021 kl. 16:33

#0 Melodysheep skal du se hvis ikke du har set videoerne - elsker også den med Timelapse of the future hvor man ser hvad Universet måske ender som:

09/12/2021 kl. 16:33#2

#0 Melodysheep skal du se hvis ikke du har set videoerne - elsker også den med Timelapse of the future hvor man ser hvad Universet måske ender som:

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.