Man kan tabe sig ved udelukkende at spise mcDonalds mad, men så er vi tilbage til kalorie tælling.
Jeg læste om en professor i USA som bare vejede sig under hele forløbet og aldrig indtog mere vægt en det han måtte få for dagen, hans kurve var helt linært ned til målet.
Er det sundt... Næppe..
Hvordan målet nåes er forskelligt for alle, jeg kender mange der har prøvede forskellige typer kure, og der er mange der synes deres type er den bedste, så havde jeg skulle stå for at vælge, så havde jeg forsøgt at vælge den type kur der var størst chance for jeg kunne følge, også efterfølgende.
Nu har jeg så en stofskifte sygdom oven i hatten, så selvom jeg for et par år siden skar alle sukkerholdige drikkevæk, og sidenhen har skåret alt slik mm. væk, går 1 time om dagen, og træner 3 gange om ugen, så flyver min vægt op og ned..
Skulle jeg hoppe på en kur, så var jeg nok hoppet på noget Keto, min kone har som #16 problemer med gigt, og vi har også forsøgt at få mere anti-inflammatorisk og det har også hjulpet hende, men det har motion og manglende snolder også.
Hvis folk bruger deres sunde fornuft og hopper uden om selvproklamerede "influencers" der fint kan leve af et stykke ristet rugbrød med en skive avokado og laks, og så slet ikke bliver sulten før de får en dusk karse til frokost, så går det nok.
Jeg er selv på den lige over den 3 cifrede vægt, og har konstateret at hvis jeg skal forsøge mig med kure der involverer perioder uden mad, så får jeg det hurtigt ekstrem skidt, så der må jeg nøjes med timerne mellem hvert måltid.
Og så har jeg dyb respekt for dem af jer der alligevel har åbnet så vilde resultater, og så over så kort tid. Fantastisk flot.