Så siger vi farvel til gameinformer

Dette emne har 2 svar fra 3 deltagere, og blev senest opdateret for 2år siden af -dut-.

02/08/2024 kl. 20:56

Et blad jeg også skamkøbte i tidernes morgen ... Hvor man også læste pc player og ... Hed det Gamereactor... Eller hvertfald noget i den dur...

02/08/2024 kl. 20:56#0

Et blad jeg også skamkøbte i tidernes morgen ... Hvor man også læste pc player og ... Hed det Gamereactor... Eller hvertfald noget i den dur...

02/08/2024 kl. 20:59

Fysiske blade og magasiner har vel været døde i mange år. Det er alt for langsomt

KComputer ftw

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
02/08/2024 kl. 20:59#1

Fysiske blade og magasiner har vel været døde i mange år. Det er alt for langsomt

KComputer ftw

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
02/08/2024 kl. 21:01

Jeg har ofte fået mine spilnyheder fra deres hjemmeside.

Hvor er godt at finde nyheder, uden alt muligt fyld?

02/08/2024 kl. 21:01#2

Jeg har ofte fået mine spilnyheder fra deres hjemmeside.

Hvor er godt at finde nyheder, uden alt muligt fyld?

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.