Så er det i dag kl. 15 der er Nintendo Direct om Switch 2. Den kommer til at vare ca. en time, ifølge Nintendo.
Der kommer også nogle Nintendo Treehouse fremvisninger de næste par dage.
Link til Direct:
Dette svar blev ændret 1 år siden af Fisker.
Så er det i dag kl. 15 der er Nintendo Direct om Switch 2. Den kommer til at vare ca. en time, ifølge Nintendo.
Der kommer også nogle Nintendo Treehouse fremvisninger de næste par dage.
Link til Direct:
#19 Det er så vildt, at den kommer til at vare en time, og at vi får Treehouse content de næste par dage. 3 dage i streg med friskt Nintendo content. Jeg er sateme klar.:D

Kl.15. dansk tid?
Det er ikke umuligt at produktiviteten rundt omkring ... øhm ... daler lidt mellem 15 og 16 i dag.
Jeg elsker Mario kart, og det gør min Forlovede også.
Kunne godt bare købe den for Mario Kart 9 alene 🤣
Dette svar blev ændret 1 år siden af Canis_lupus.
Og Treehouse de næste 2 dage er vist kl. 16 dansk tid.
15 FUCKING MINUTTER!!!1!
udover endelig at have en indbygget chat (GameChat) så kommer der en udvidelse på den spildeling de annoncerede for ikke så længe tid siden.
Basically hvis du ejer et spil kan du invitere venner i din chat og så dele spillet den vej, det er et powermove 😀
Konsollen kommer 5. Juni
Har de sagt noget om hardwaren, kan den 4k ?
Man kan også streame sit gameplay med noget der ligner 10 FPS 😂
#30 Kan den godt, kommer an på spillet dog
Ser sgu godt ud. Fedt lineup af spil. Vi mangler bare lige en pris og noget preorder 😀
Men 5. juni er bestemt bedre end man kunne have frygtet.
#33 Ja, kan godt være rygtere om højere pris ender med at være rigtige alligevel...
Ellers bliver det en glædelig overraskelse hvis ikke 🙂
#34 Inden for rimelighedens grænser - og jeg er meget sikker på, at de holder sig inden for dem - er jeg næsten ligeglad med prisen 😀
Prisen er kommet i US, $449 og $499 hvis du køber MK World bundle.
Ikke helt så slemt som det kunne have været.
Ouch spillene kommer til at koste $80, det bliver dyrt at gå digitalt 🙂
€470 for maskinen, hvilket er 3500kr. Det er okay. Men €90 for en fysisk udgave af Mario Kart World?! Av, av, av...
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.