Facebook, Whatsapp og instagram er nede
Der er en her fra reddit der mener, at det er BGP der er problemet. Teorien derovre er, at de har fået pushet en dårlig opdatrering til noget config, og nu skal den manuelt rulles tilbage i alle deres datacentre...
Der er nok en ledig stilling i Facebooks' devops om et par dage 😛
Rushers er altid oppe - de ringer nok snart og hører hvordan man får sådan en oppetid!
😛
Hold nu op de har en fest ovre på Twitter. Det er rent meme-tsunami ?
Det er Britta Nielsen der er på spil igen! Haxxxx0r
Så..øh..OP er IKKE til SoMe? ..could've fooled me 😮
Med det sagt: Jamen det er da en ganske vidunderlig nyhed - HVIS DET ALTSÅ - forsætter i lidt tid+!?
..ALAS Jeg tvivler 🙁
Én af rengøringsfolkene trak stikket ud for at sætte en støvsuger til. Tror vist nok lige den person har røde ører nu!
Lortet var nede ivertfald kl 17:00 allerede, og det halter stadig . . . Der er nok en masse fjolser der panikker fordi de ikke kan poste billeder af deres mad . . . XD
Dette svar blev ændret 4 år siden af FunteX.
#7 ..'amen hva' me' billeder af biler? ;-D
Altsåååøøøh, kan de ikke bare lade lortet være nede og så kan vi allesammen i fællesskab glæde os over at et af verdens værste firmaer og deres lorteservices forsvandt fra den ene dag til den anden? Ja, man har vel lov at drømme.
#9 - whatsapp er i en del lande den primære kommunikationsform, så det er ikke kun madbilleder og anti-vax propaganda, der ikke kommer frem lige nu.
Det er næsten som om, at det er skidt at samle tre af verdens mest brugte tjenester under samme tag…
#9 Helt enig . . . Men vi slipper nok ikke . . .
#10, Netop derfor jeg håber lortet forbliver nede. Vi er blevet for afhængige af nogle få store mastodonter. Hvis et helt land lige nu har kommunikations-problemer fordi en medarbejder hos FB har fucket op i en DNS opdatering, så skriger det da om noget på at der er et problem.
Desværre så er den oppe igen . . .
#13 Det sagde hun også i går.
#14 Bu du bum tschhh!
Facebook og Instagram må de gerne lade forblive slukkede.
Messenger vil jeg dog være ked af at undvære - det er jo desværre blevet primær kommunikationsvej med de fleste 🙁
#15 Jeg savner faktisk at modtage SMS en gang imellem 🙁
Godt at ens mor ikke er på Facebook/Messenger 😀
#17 Der er heldigvis stadig nogle stykker i min omgangskreds der er på SMS 🙂
Men er du gal jeg kommer til at mangle nogle telefonnr hvis messenger en dag var væk - der er godt nok mange jeg jævnligt er i kontakt med, hvis nr jeg ikke har 🙂