Kenkari skrev (#12):
Ekstra fif, så bør du også kigge efter hvilke type popkorn du bruger – typisk finder du “butterfly” popkorn i næsten alle danske supermarkeder – men det kan KLART anbefaldes at kigge efter “mushroom” popkorn
Men, smagen er vel den samme, uanset hvilken type popcorn du bruger?
Jeg kan i det mindste ikke rigtigt smage nogen forskel - men der er langt mere "fluf" i dem, og det giver altså, lidt en bedre oplevelse (hvis du spørg mig) 😀
Slettet bruger skrev (#13):
#10 Jeg bruger alm. salt. Tricket er at bruge kokosolie(som angivet) - salt hæfter sig fast i olien. Hvis man bruger alm. rapsolie, så er det man selv skyld i at salt ikke hæfter.
Jeg synes bare at Flavacol er til folk der rigtige nørder. Altså dem der dyrker marathon i biografen og popcorn skal smage helt specifikt.
Kokosolie er seriøst vildt. Om ikke andet så dufter det af biografsal. Det er fantastisk. Apropos tråden - det får man ikke med microbølge popcorn.
Det virker som en utroligt underligt argument, specielt taget i betragtning af du allerede gør LANGT mere end normale mennesker der vil ha en omgang popkorn (som tager en pose og smider den i micro'en). At bruge 70kr for (1 kg) flavacol, som bliver leveret direkte til døren - er det sku minimal ekstra effort, når man allerede bliver tid på at finde løse popkorn og noget "specielt" olie 😀