1000/1000 = 299,- hos https://fiber.bolignet.dk/
De har dog så godt nok varslet(via en undskyldende besked) at jeg kommer til at stige 20 kr inden længe...men kan se dette åbenbart stadig er konkurrence dygtigt, ifht. de andre udbyderes priser.
Har været hos dem i 2 år(skiftede fra Eniig) og umiddelbart ingen problemer bemærket mht. hverken ustabilitet eller nedsat hastighed(Nordjylland). Eller dvs. lige på nær en enkelt episode(skete vidst indenfor de første 3 måneder jeg var hos dem), hvor jeg mistede forbindelsen i 2 dage(weekend), som jeg gjorde dem opmærksom på. Her blev jeg dog mødt af en forstående og venlig support, som straks fulgte op på problemet og rapporterede at fiber udbyderen ikke havde varslet dem om at der var forbindelses problemer i mit område....men at de nu havde taget kontakt til fiberudbyderen ang. problemet og nu fået lavet en aftale om hvordan "den slags hændelser" skulle kommunikeres fremover, så at BoligNet havde mulighed for at opdage og varsle kabelbrud til deres evt. berørte kunder. Har intet oplevet siden.
Så BoligNet kan jeg umiddelbart godt anbefale at prøve give en chance....især hvis du går efter en 1000/1000 fiber forbindelse! 🙂