Diablo II Resurrected på torsdag :D
Wuhu så har jeg lige gennemført Diablo 2 for første gang 😀
Det var sku en fin nok oplevelse, med nogle vildt flotte cinematics 🙂
Tror jeg vil prøve lidt Cow level før Nightmare 😀
Edit: Endte som en level 34 fireball sorceress.
Dette svar blev ændret 4 år siden af 3nickma.
#140 held og lykke! Så begynder det rigtige spil for dig 😀 det er lidt sjovere når drops begynder at betyde noget, som runes og uniques i NM.
Synes ikke jeg kan findenlinlet til Discord serveren? Det jeg har fundet siger den er expired.
Kunne virkelig godt bruge en hånd til at nakke Diablo på normal. Mine minions dør instantly. 🙂
Nu slynger jeg bare lige et nysgerrig spørgsmål ud, da jeg ikke spiller eller har spillet siden 2002 og single player. Men hvad er det der gør at så mange spiller D2 så længe, når der ikke rigtig er noget decideret endgame i form af rift og maps som man ser idag???
#144:
Det er ufattelig svært at få det bedste gear i spillet. Drop rates på nogle ting er bare så lave, at det er den jagt på dem tror jeg.
#146:
Er på pc desværre.
#147 Så kan jeg desværre ikke byde ind. Mon ikke der er en anden Rushers som vil lege med :)?
Nu har jeg fået opgraderet til Windows 10 og testet at jeg kan starte D2 - så nu venter jeg bare på at resten af familien går i seng :D. Dog holder vi fødselsdag for min datter for hele familien i morgen, så det bliver nok kun til en time eller to i aften.
Satser på at prøve med en Sorc. Da jeg spillede D2 i sin tid havde jeg kun en Necromancer, har faktisk ikke rigtigt prøvet de andre chars.
Jeg skal nok hjælpe dig Rieder. Du siger bare til! 🙂 Jeg sidder alligevel i kø til New World 😛
Dette svar blev ændret 4 år siden af Drixx.
Havde sådan glædet mig til denne weekend. Men min gamle pc har for første gang, mødt et spil den ikke kan klare. Men måske kommer der en patch så os, men virkelig gamle cpu'er kan være med. (I7 920)
Dette svar blev ændret 4 år siden af keaon.
keaon skrev (#152):
Havde sådan glædet mig til denne weekend. Men min gamle pc har for første gang, mødt et spil den ikke kan klare. Men måske kommer der en patch så os, men virkelig gamle cpu'er kan være med. (I7 920)
Køre selv med en i5 4590 for 2015 og der begyndte køleren på min cpu og lette under open beta af D2R. Selv New world med low res kunne køre okay.
#152 Min udkom vist i 2008 🙂
Det eneste gode ved den er den kan klare 2.66 Oc 3.60 med alm. luft køling
Der er noget meget nostalgisk over at dø til Durial i det sekund loading skærmen er væk.
Swichen minder mig om, hvor skide irriterende den bossfight var på en sløv pc med sine tre sekunders loading tid tilbage på drengeværelset ?
#154 Hørt! Jeg fik også klø på nul komma fem, dog ingen problemer med loading tider, men PC'ens GPU er overarbejde selvom jeg har sat alt på low.
Jeg fik spillet en times tid i går aftes med Sorc.
Hun virker lidt... kedelig? Overvejer om jeg skal starte en barb i stedet for, for at føle mere action... eller bliver sorc sjovere hen af vejen?
#156 Sorc er nok den svageste i starten, men bliver den vildeste senere.
Så fik jeg gennemført Normal på en Summon Necro. Næste bliver vist en Zealadin.