Forside › Fora › Mad og drikke › Hvad med en Øl tråd? › Svar til: Hvad med en Øl tråd?
- E-peen: 497
#18 tror det var 3, 4, 8 og en mere, en af dem var i hvert fald noget kaffe stout eller noget i den stil, ikke fan.
Jeg fik en Newcastle Brown Ale da jeg var omme ved en kammerat i går, inden vi skulle ud og spise, det er nu en god øl, selvom det er lidt bedre hvis man er på irsk/engelsk pub og den serveres fra fad. Da vi spiste fik jeg en Grimberger Double Ambrée, det er også en god øl.
3 = Bamsejuice, Esbjerg Bryghus – den er MEGET speciel som sagt.
4 = RED, Esbjerg Bryghus – Ligner en standard red ale, ganske drikkelig formodentlig men ikken noget specielt.
8 = Dropkick Nitro, Esbjerg Bryghus – Lyder som en Guinness lavet af lokale. Kan godt have kaffenoter.
Måske fik du så
11 = Mellem Esbjerg og Fanø, Esbjerg Bryghus x Fanø Bryghus – En stout med kraftig ristede malt, hvilket godt kan give en udpræget kaffesmag.
Dem du burde have fået hvis du spørger mig:
14 = TDH Waima IPA, Årpus Brewing – Showcase af single hop fra et super bryggeri.
15 = Marylou, Verdant Brewing – Verdant laver bare verdensklasse IPA og Pale Ales.
Newcastle brown ale og Grimbergen double ambree er fine consum øl hvis man ikke skal tænke så meget over det men bare drikke. Til 20 kr for en stor flaske på tilbud som man en gang imellem kan få dem til er det sq ok.