Forside Fora Spil Nintendo Nintendo Switch 2 tråden Svar til: Nintendo Switch 2 tråden

Fisker
Rusher
#0 Trådstarter
  • E-peen: 680

#78 Bare for at få det ud af vejen er jeg ret overbevist om Switch 2 netop er en “Switch Pro”, som af forskellige årsager blev forsinket ~4 års tid. dvs. du havde nok ikke fået den Switch 2 som de har fremvist nu, men måske noget i omegnen af Switch OLED men med den stærkere processor.

Jeg tror dog du har ramt forkert når du snakker grådighed, Nintendo er velkendte for ikke at sælge hardwaren til mindre end hvad den koster, og jeg tror heller ikke de har valgt at skumme fløden (læs: været grådige) her, bare fordi de er nød til at sælge den for $449. Faktisk kunne jeg være tilbøjelig til at tro de tjener ret lidt ved $449 og det er derfor de har en Mario Kart bundle, fordi de sådan set kan give spillet gratis væk.

Batteriet er 20% større, men ud fra specsne kan man konkludere den har en strømbudget på op til det dobbelte af den tidligere switch, så ja resultatet er at du kan få lavere batteritid, hvis du har et spil som kører fuld knald på, på den anden side kan VRR i kombination med valget om en performance eller “battery” mode være et ret stærkt værktøj i forhold til batteritiden, vi har ikke hørt det overhovedet skulle være på banen, men tror Nintendo har en plan med 120Hz og VRR, ellers kunne de lige så godt været gået efter en OLED.

Ingen OLED Skærm, jeg ville lyve hvis jeg skrev det ikke var noget jeg vil have, men jeg vil hellere en LCD med 120Hz, HDR og VRR end en OLED hvor de ting ikke er med, det eneste jeg ægrer mig lidt over er at de ikke havde to varianter (fx 256/LCD og 512/OLED).

Ikke nok innovation kan man diskutere, jeg ser heller ikke det vilde i at bruge Joy-Cons som mus, men lige netop “En switch, men bedre” er det som jeg og mange andre har råbt efter siden OLED-modellen blev udgivet, så for mit vedkommende er det hvert fald forventet, om det så er en god idé i forhold til markedet på tiden jo vise.