Forside Fora Hardware Ny bærbar ~6K Svar til: Ny bærbar ~6K

#13
ElSenator
Rusher
  • 579 Indlæg
Offline

#12, Jo, rent spec-mæssigt er den fin til det du nævner. Og den kan også game hvis du vil det (dog med det meste på low eller medium vil jeg gætte på). Men hvordan den er i byggekvalitet osv. ved jeg ikke. Jeg vil klart anbefale at finde anmeldelser af den før køb. Der kan være mange ting udover specs der er relevante i en bærbar.

EDIT: Forresten, hvis du ikke har planer om at game på den overhovedet, så kan du med fordel gå efter en uden “eksternt” grafikkort. Den vi snakker om her har et nVIDIA 1650 Ti. Det er et ok kort til smågaming. Men du kan måske gå en klasse op i byggekvalitet hvis du i stedet blot køber en der kun har grafikkortet indbygget i CPU’en. Det kan du fint stadig bruge til video- og billedredigering, men til gaming er det nok lidt for småt.

Eksempelvis sådan en her: https://www.proshop.dk/Baerbar/Lenovo-ThinkPad-E14-Gen-2/2908107

Hvis du kan undvære numpad, så tror jeg den der har lidt bedre byggekvalitet end den anden, og også lidt bedre CPU. Men igen, anmeldelser, anmeldelser, anmeldelser!

  • Dette svar blev ændret 3 år, 2 måneder siden af ElSenator.
  • Dette svar blev ændret 3 år, 2 måneder siden af ElSenator.
  • Dette svar blev ændret 3 år, 2 måneder siden af ElSenator.