Forside Fora Politik/Samfund Elon Musk er et Geni Svar til: Elon Musk er et Geni

#24
knekker
Rusher
  • 854 Indlæg
Offline

Tesla har desuden fyret nogle medarbejdere, som valgte at blive hjemme.

Tesla responded in a blog post, stating: “Recent reports that we have terminated employees due to their concerns over health practices are fundamentally untrue.

“The employees quoted in recent stories are still employed with Tesla and we have offered them work multiple times.

“All we have asked is that our employees talk to us and provide us the details of their own concern so we can do what we can to help find a solution.”

https://news.sky.com/story/coronavirus-elon-musks-tesla-denies-firing-employees-who-stayed-home-during-lockdown-12020300

Jeg vil dog give dig ret i at Elon har sagt enkelte ting om Corona, som nogle ville være unig i, inklusivt mig selv. Men hey, hvis du og jeg blev en public figure, hvor hver enkelt mening blev analyseret af offentligeheden, så er jeg også ret sikker på at folk på et eller andet tidspunkt, ville finde noget at pege på. Elon er vores tid Albert Einstein(men på sin egen måde og felt), det betyder ikke at han er perfekt, det var Albert heller ikke med hans affair med andre kvinder f.eks. At fejle er menneskeligt, så jeg forstår ikke rigtig hvor du vil hen med dette?